Posledné recenzie (2 645)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Byla to ještě větší blbost oproti prvnímu dílu.
Šógun - Červené nebo (2024) (epizóda)
Tak tohle byla ultra pecka. Mariko se nám dost zradikálněla a celkově se vývoj neskutečně rozběhl. Ten konec hned zvýšil moji chuť na poslední díl.
Fallout (2024) (seriál)
Goggins byl naprosto fenomenální. Celá série byla skvěle natočená a je to snad první seriál, který mě podle předlohy hry tak nadchl. To zpracování je tak věrné, že tomu nechybí naprosto nic.