Obľúbené seriály (10)
Sherlock (2010)
prvni dil byl luxusni, mel spad, vymakane detaily plus sherlockuv zabijacky smysl pro humor - 5 stars. druhy dil uz byl trosku horsi, cekam co se vyklube z trojky, zatim nechavam hodnoceni na **** update: po 3 seriich jsem normalne zamilovana. pet hvezd jak vysitych :D
Gangy z Birminghamu (2013)
Ajťáci (2006)
Teória veľkého tresku (2007)
Mestečko Twin Peaks (1990)
Black Books (2000)
Mladý papež (2016)
boží sorrentino, boží jude!