Recenzie (161)
Tancuj Matylda (2023)
Nejlepší film za poslední dobu, myslím že se zařadí mezi nejlepší české filmy.
Život pre samoukov (2023)
Pohodový film od kterého jsem nic neočekávala tudíž nezklamal :)
Jedeme na teambuilding (2023)
Dobrá oddechovka velice mile mě film překvapil.
Úsmev (2022)
Po velice dlouhé době horor, s dobrou zápletkou, vyústěním, herci, atmosférou, občas dost nechutný, pár lekaček, pro mě jeden z nejlepších hororu posledních let! Konečně jsem se zase chvilkama pořádně bála u filmu.
Jeden den (2024) (seriál)
Úžasné, nešlo se odtrhnout. Konečně zase netradiční love story, která byla hodně reálná.
Avatar: Cesta vody (2022)
Moc krásné zpracování, příběh lepší. Snad lepší než první díl.
Kosmonaut z Čech (2024)
Asi jsem měla na film zrovna náladu,sedl mi,atmosféra super, i když nesnáším pavouky,tohoto jsem si prostě oblíbila 🙂 hezké myšlenky ve filmu, hodně k zamyšlení. Dojemné, nečekala jsem jak se film rozjede, jakým směrem. Dobré obsazení i hudba. Líbilo se mi lehce snové zpracování. Samozřejmě potěší české nápisy a věcičky ve filmu.
Neha (2022)
Wau! Zvláštní film, odlišný.
Kluci z party (2020)
Bála jsem se, že to bude dlouhý film, ale, přišel mi naopak krátký a bylo mi líto, že už končí. Dobré obsazení, vynikající hudba, herecké výkony, atmosféra. Film mě bavil od začátku do konce. Úžasná změna filmu v drama v pár okamžicích. Komorní drama které má co nabídnout.
Adikts (2024) (seriál)
Líbilo se mi to, hezky ukázané účinky (některých) drog. Dobře zahrané,dobrá režie,dobře natočené.