Recenzie (417)
Místo zločinu Plzeň (2015) (seriál)
Tam bylo ale divnych postav.. a dotaz, proc Plzen? Kdyz to stejne nataci v Praze.. Nejlepsi je ta znelka :-D Hotovy "Bic bozi" :-D :-D
Atentát (2015) (seriál)
Uz to skoncilo nebo to jeste bezi? Vite, to bylo tak.... Vite, to bylo tak.... Vite, to bylo tak...
Lovci realit z celého světa (2006) (relácia)
Ta kuchyne je moc mala. Ve statech jsme meli vetsi loznici. Ja chci zachod v koupelne. Pane Boze, do cehos to dusil dal... do takoveho baliku slamy... co neni USA, je male a zaostale.. at jdou do haje zeleneho
V hlave (2015)
Chvilkama jsem se fakt nudil... Proc je tak moc filmu, kdy se porad nekam chodi? Tohle aspon neni trilogie.
Gunman: Muž na odstrel (2015)
O cem ze to bylo? To ho fakt netrefi v prazdne chodbe samopalem? Aaaaa... ani jako odpocinek.
Traja bratia (2014)
Hned tri hvezdy minus za ty hloube basnicky. To ze zamotaj pohadky bez ladu a skladu, dobre no, ale ty basnicky... Nase stare HODINY, biji ctyri HODINY (zlatej Cimrman). edit: plus hvezda.. kdyz to vidim potreti, tak je to lepsi :-D
Ľadové kráľovstvo (2013)
Obcas mi prijde, ze tu nehraje nic jineho. A motat cop ala Elsa fakt neumim. Hezky to zpiva, je to barevne a dobre to skonci. Tak proc ne. Jenom bych chtel poprosit tvurce, aby pripadny treti dil nebyl jen o Olafovi, dekuji. Staci ze to potkalo mimone a tucnaky z Madagaskaru.
Mimoni (2015)
Ja od toho cekal tak malo, az mne to chvilema celkem bavilo :-) A na rozdil od nekoho jsem u toho neusnul.
Grandhotel Budapešť (2014)
Tohle se mi hodne libilo :-)
Železné srdce (2014)
Hudba se mi nelibila, dejove nic nezaujalo a vubec mne to "nevtahlo" do prozivani souboju. Proste jsme to videli a dal nic. Pokud by slo o detaily, tak nevim jak mohli znicit tolik pesaku za tankem a nechapal jsem proc strili po tanku z rucnich zbrani. Abychom ale jenom nekritizovali, tak souboj s Tigerem se nam libil.