Recenzie (1 758)
Medveď - Season 1 (2022) (séria)
Bear je mnohem více o životě než o vaření a mám takový pocit, že by seriálu pomohlo, kdyby to bylo naopak.
On sa bojí (2023)
Ukrutně dlouhý pokus o lynchovské meta. Ari tentokrát šlápnul vedle.
Nič v zlom (2023)
Přijemne, neurazí, ale ke konci to ztratí drive.
Zaklínač - Série 3 (2023) (séria)
Se Zaklínačem jsem bohužel skončil. U dvou dílů jsem regulérně usnul a poslední díl ani nedokoukal. Je mi upřímně zcela jedno, jestli to je neschopností Netflixu navázat na skvělou první sérii nebo obecně vývojem příběhu v knihách. Možná jsem si celou dobu nalhával, že mám rád Zaklínače, přitom jsem měl rád jen jeho herní podobu a Netflixu se náhodně povedla první série, možná to Netflix skutečně jen dojebal. Teď už je to jedno.
Asteroid City (2023)
Asi nejsložitější a nejnáročnější Andersonův film, který mám popravdě i já problém pochopit. Anderson tentokrát využívá svého stylu, ale nevypráví svůj jednoduchý přímočarý příběh, jako vždy. Tohle je trochu jiná liga a popravdě mi to zas tolik nesedlo.
Immoral Compass (2021) (seriál)
K seriálu jsem se dostal čirou náhodou, ale je to určitě klenot. Skeče jsou většinou nadprůměrné a Billovo rady do života upřímné a pravdivé.
Instalatéři z Bílého domu (2023) (seriál)
Dobré téma, dobré obsazení, mizerný budget a tragické provedení.
Ted Lasso - Série 3 (2023) (séria)
Poslední dobou těch 5 hvězd rozdávám nějak často, ale poslední série Teda Lassa si to prostě také zaslouží. Pryč jsou depresivní témata a vnitřní boje z druhé série, poslední série se opět veze na vyloženě optimistické vlně. Není to žádný zázrak, ale po každé epizodě prostě odcházíte s krásným a šťastným pocitem, protože příběhy AFC Richmond naprosto hřejí na srdci. Pokud hledáte seriál, který Vám vykouzlí úsměv na rtech a zahřeje na duši, Ted je ta správná volba.
Vyproštění 2 (2023)
Super akční jízdu, se kterou si někdo dal možná ještě větší práci než s Johnem Wickem, bohužel rapidně sráží naprosto dementní zápletka a šeredný casting.
Strážcovia galaxie 3 (2023)
GoGv3 je naprosto zbytečný, trapný a vtipný film....Přesně jak to mám rád!