Recenzie (95)
Wall Street: Peniaze nikdy nespia (2010)
Solidni podivana, grady osmdesatkove verze to vsak nikdy nemuze dostihnout, soucasne vnimani "krize" na vsech frontach jen potvrzuje, ze "greed is good" a nic moc s tim nelze delat, tudiz jiz nas nema co sokovat, ani tedy tenhle Stone.
Mesto hriechu (2010)
Remeslne velmi zrucne, ale nektere sceny byly krecovite vystavene a plne neuveritelnych klise. Po Gone Baby Gone jsem se tesil na Benuv dalsi paradni kousek a jsem lehce zklaman, mozna i tim, ze jsem si pustil extended verzi a obcas se trosku nudil. Presto si stale myslim, ze rezie Afflecovi skutecne sedi jak prislovecny hrnec, vite na co.
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010) (seriál)
Po prvnich trech dilech jsem zatim spokojen, neni to uplne muj zanr, ale mistra Martyho ve spojeni s HBO si prece nemuzu nechat ujit. *Edit 02/2011. Po dvanacti dilech jsem velmi spokojen. Brilantne natocene dilko s velmi dobre vybudovanou atmosferou. Pri sledovani kazdeho dilu se vzdy na hodinu prenesu do tricatych let minuleho stoleti a zapomenu na moderni svet kolem. To se nestava tak casto. Doporucuji tez shlednout skoro hodinovy dokument, ktery vznikl tez v produkci HBO s nazvem Atlantic City:The Original Sin City. Dozvite se od historiku jak napr. vznikl Boardwalk a k cemu puvodne slouzil a svuj komentar tu ma i Martin Scorsesee.
Brubaker (1980)
Jeden z nejsilnejsich filmovych zazitku, pamatuju na film jeste z obrazovek CST. Maloktery film si pustim nekolikrat, tenhle vsak kdykoliv. Mozna prave tenhle film ve me spustil obdiv k umeni Roberta Redforda.
Zelená vlna (1982)
Hoodne slaby, mozna hvezda navic za uvodni hudbu od Karla Svobody, jeho Elektrovox mel tenkrat velky potencial, avsak v mantinelech rezimu se moc experimentovat ani nedalo.
Oheň na nebesiach (1993)
Po letech od premiery v kinech jsem si pripomel tuhle klasiku zanru, pamatuju se jak me to tenkrat desilo, dneska uz snimek lehce zastaral, presto je na co koukat, obzvlast v doslovu na mimozemske lodi.
Transformers: Pomsta porazených (2009)
Digitalni odpad, absolutni shit neuveritelnyho kalibru. Pral bych si at uz Michael Bay a jeho megalomanska parta prestanou k****t film a zadnej dasli monstr projekt netvori. Dekujeme, stacilo, nyni odejdete. Fujtajxl. p.s. ani se mi nechce verit, ze scenar maji na svedomi Orci a Kurtzman
Expendables: Nezničiteľní (2010)
Vsechno co jsem ocekval jsem dostal, naramne jsem se bavil, scena v kostele byla dialogove hodne vyskoko a jen kvuli ni mam chut pridat hvezdu navic :-)
Český mír (2010)
Jasna tendencnost dokumentu mi vubec nevadila, autori vysvetlili duvody proc tomu tak je a jen stezi se jim neda ne verit. Informace, ktere mi vsakdokument poskytl navic jsou vic nez zajimave. Je neuveritelny jak se nas narod za poslednich dvacet let moc nezmenil. btw: Jonas byl nejvetsi borec :-)
Panika v mestečku (2009)
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL :D