Obľúbené filmy (10)
Prelomiť vlny (1996)
Magnólia (1999)
Čierna krv (2007)
Nesnesitelná lehkost bytí (1988)
Sofiina voľba (1982)
Čo žerie Gilberta Grapea (1993)
Hotel Rwanda (2004)
Pelíšky (1999)
Všetko je ako má byť (1995)
Match Point - Hra osudu (2005)
Ten film miluji! Neumím to vysvětlit, popsat.... To co se ve mně při něm a po jeho shlédnutí děje je tak silné....A s každým jeho shlédnutím to snad sílí. Dokonalá Scarlett Johansson (nic nového) a originální a přesný /alespoň v této roli/ Jonathan Rhys Maeyers. Něco podobného od Woodyho dále by mi nijak nevadilo.... A ta hloubka dramatu. Skvělé! 99%