Recenzie (53)
Formula! (2001)
Člověku se ani nechce věřit, že autora takového scénáře okamžitě nezbaví svéprávnosti. Nepatřím mezi příznivce formulí a to je asi důvod, proč nedávám odpad...
Tichý predátor (1999) (TV film)
Zoufalý pokus o thriller bez sebemenšího náznaku napětí a s tragickým Harry Hamlinem v roli hasiče zachraňující město terorizované nereálným počtem smrtících hadů. Netřeba pokračovat, že?
Ľudský štít (1991)
Film z kategorie nejhorší z nejhorších, k jemuž je škoda jakýchkoliv slov. Kdo neviděl Michaela Dudikoffa, jak za jízdy ze svého džípu háže granáty za sebe a smetává jimy nepřátele, nepochopí. I když, já jsem viděl a taktéž nechápu.
Sopka (1997)
Další z řady nadměrně hloupých katastrofických filmů, jehož sebeparodičnost umocňuje už notoricky příšerný Tommy Lee Jones. Nadstandartní porce trapasu, imbecility, nelogičnosti a ubohosti. Co víc si nepřát?
Záhada Blair Witch (1999)
Pro mě je tohle nejlepší horor co jsem viděl. Nejenže je pojat naprosto originálním způsobem, ale hlavně dokonale plní svůj prioritní účel, to jest, člověk se u něj opravdu bojí. V okamžiku, kdy je v noci uprostřed lesa probudil dětský nářek, nechybělo mnoho k tomu, abych si poprvé v životě při sledování filmu, regulérně nadělal do kalhot...
Nick Fury, agent Štítu (1998) (TV film)
David Hasselhoff nám znovu dokazuje, že je hercem až nevídaně záporných kvalit. Dialogy daleko za hranicí imbecility či naprosto nesmyslný děj, to jsou jen některé atributy tohoto neúspěšného pokusu o alespoň velice špatný film. Snímek mi připadne jako vrchol troufalosti a Hasselhoff očividně zkouší divákovu trpělivost, když dělá jeden dementní ksicht za druhým. Na tohle se už dívat opravdu nedá. Film, nad kterým mě zůstal rozum stát, a po němž jsem ještě dlouho nevěřícně kroutil hlavou a ptal se sám sebe: Mají to skutečně zapotřebí?
Tvárou v tvár (1997)
Filmy, ve kterých doktoři přemění člověka v úplně někoho jiného a to včetně hlasového ústrojí, tvaru lebky a délky kostí, zatím nepatří úplně mezi mé favority. Takže si dovoluji považovat tuhle parodii na Fantomase za nezdařilou...
Klub sráčov (2000)
Jako fekálie to jistě není špatné dílko. Když já ale radši filmy...
Patriot (1998)
Při sledování tohoto skvostu jsem si stále nějak nebyl jistý o co se jedná. A pak mi někdo řekl, že prý to byl film...
Sexuálne praktiky pozemšťanov (1999)
Zajímavé pojetí romantické komedie, která docela baví. Především díky kouzlu Carmen Electra...