Recenzie (62)
Dom z piesku a hmly (2003)
Film by mohl uvadet Radek John v poradu Na vlastni oci, tahanice o dum. Celkem nezajimave tema, koncici ovsem absurdni, prehnanou tragedii... Navic chovani vsech postav mi bylo vicemene nesympaticke. I pres smrt, vrazdu, sebevrazdu... me film nijak nezasahl, mene je nekdy vice.
Crash (2004)
Spletenec pribehu, nad kterymi se musi zamyslet snad kazdy. Film dotvari uzasna hudba a obsahuje par mimoradne emotivnich scen, kdy jsem jen zalapal po dechu...
Niekto to rád horúce (1959)
Evergreen, ktery mi vzdy vrati naladu. Marylin je kouzelna ale co predvadi Curtis a Lemmon je pro mne alfou i omegou komedie!
Magnólia (1999)
Mozaika silnych pribehu v podani vynikajicich hercu. Kdyz se pribehy protnou a vsichni zacnou zpivat zazivam absolutni filmove uspokojeni.
Kto sa bojí Virginie Woolfovej? (1966)
Koncert Liz Taylor a Richarda Burtona. Dialogy mne bavi, bavi, bavi...!
Láska z Telerána (2010)
Komedialni talent Rachel McAdams = nula, znacne ji chybi osobni kouzlo jako treba Bridget Johnsove ale film tahne hlavne Ford a Keaton, bez nich bych si film vlastne vubec nepustil. Velke plus vidim taky v tom, ze nam film neserviruje zbytecnou, otravnou lovestory ani nic pubertacky "vtipneho". Vcelku prijemna zalezitost, ktera dokonce pobavi...
Štyri slnká (2012)
Kdyz mi tri ze ctyr hlavnich postav lezou cely film na nervy, nemuzu dat vic nez 2 *. Nastesti talent Ani Geislerove mi zprijemni i sebehloupejsi film. Prave za ni prvni * a druha * za posledni scenu filmu ( jen snad asi 3 minutky ), jinak jsem cely film koukal na nudne epizody ze zivota nezajimavych ( prastenych ) lidi.
Perfect Days (2011)
Vyyyybornaaaa Ivana Chylkova!!!!! Clovek to te Erice preje a kdyz se dite nakonec objevi, ma radost s ni! Aspon teda ja!
Umelec (2011)
Dalsi z filmu, kdy na me vetsi dojem udelal trailer nez samotny film. Sestrihany spot me vzal za srdce, film uz to nedokazal. Ustredni dvojice okouzlujici, pejsek rozkosny ale celkovy dojem ...ospaly. Ten zvuk mi proste chybel.
Wrestler (2008)
Kdyz si odmyslim, ze to bylo o debilni zabave pro debilni publikum, zustane mi nastesti docela zajimava sonda do duse cloveka, co svuj zivot prave tehle "zabave" zasvetil. Docela depresivni snimek o tom, jak si znicit cely svuj zivot pro uplnou hovadinu.