Recenzie (312)
Toy Story - Boj hračiek (1995)
První animovaný film, který jsem viděl, a rozhodně jeden z nejlepších všech dob. Viděl jsem ho tolikrát, že to dalece předčí počet všech zubů Adamsovy rodiny, a nikdy na něj nezapomenu. Animace na svou dobu absolutně bezchybná, skvělý dabing ( i ten český! ), nádherný příběh, který musel chytit za srdce snad každého, kdo někdy byl dítětem. A mám pocit, že takových lidí je na světe poměrně dost.
Fimfárum 2 (2006)
Sice je to o fous horší než jednička, ale i přesto jsem se královsky bavil.
Fimfárum Jana Wericha (2002)
Paráda, původně jsem chtěl dát 4 *, ale pak jsem si vzpoměl na Frantu, jak tam seděl s těmi kostlivci a v klidu si pil pivo :)
Cesta do praveku (1955)
Film, který se prostě neokouká a ani na chvíli nenudí. Průlom bčeské i světové kinematografii co se týče triků. Zeman je prostě borec, že dokázal tohle ve své době. :)
Sám doma a bohatý (1994)
Dá se na to koukat, ale je to výhradně pro děti.
Amadeus (1984)
Parádní film, které se za nic nestydí, a všechno vám naservíruje takovým tempem, že to nebudete čekat. Miloš Forman je zkrátka borec.
Dvanásť úloh pre Asterixa (1976)
Moje dětství, co víc k tomu dodat. Srdcová záležitost ve všech směrech. "Neviděli jste někde kuchaře? Donesl pár předkrmů a pak se ztratil".
Dannyho dvanástka (2004)
Jednička byla parádní, dvojka také, ale naprosto bez "kouzla". Zatímco v jedničce plánovali krůček po krůčku, zde je plán hotový prakticky hned, a my jen postupně odhalujeme, že měl nějaké ty vedlejší cestičky, o kterých jsme nevěděli. Kvalitu si pořád drží, ale s jedničkou se srovnávat nedá.
Dannyho jedenástka (2001)
Super komedie, která závisí hlavně na bravurně zahraných postavách a na promyšlenosti plánu, který je sám o sobě geniální.
Gladiátor (2000)
Paráda. Nechápu, že za to Ridley nedostal Oscara. Filmu se opravdu nedá vytknout nic, co by stálo za připomínku, a i kdyby se něco našlo, zachránil by to skvělý Russell Crowe a jeden z nejkrásnějších konců, co znám.