Recenzie (129)
Román pre ženy (2004)
Prostě Pažout.
Polnočný beh (1988)
Dvě hvězdy a jen čistě z respektu z Bobbyho De Nira. Nehrát v hlavní roli on, byl by to jasnej odpádek.
Po úradných hodinách (1985)
Hodně šílenou noc zažil Paul, bejt na jeho místě tak bych do sebe hodil pár panáků a druhej den bych nic nevěděl. No, třeba už se mi taky něco takovýho stalo. Třeba jsem taky potkal Cheeche a Chonga. Přestanu kalit a mám náměty na filmy. Jinak kdybych si mohl vybrat, což Paul nemohl, radši bych se doma nudil. Nuda je někdy taky fajn.
Příběhy Cheeche a Chonga (1980)
Hej maaaan, to jsou kokoti, fakt jsem se těm dementům tlemil, HOLLY SHIT!
Rocky and His Friends (1959) (seriál)
Pamatuju že seriál kdysi běžel na nově a že to byla docela prdel. Rozhodně mnohem lepší než ta hraná kokotina s De Nirem..
Horor v Manile (2008) (TV film)
No mohlo tam bejt míň keců a víc ukázek z boxu. Ale i tak dost zajmavej pohled do zákulisí jednoho z nejslavnějších boxerských zápasů.
Príbeh ozajstného človeka (1948)
Tak tohle už fakt nééé. "Co říkám...... vždyť ten voják neměl jenom jedno chodidlo, já nemám obě." - "Ale ty jsi sovětský člověk." - "Vždyť létal s fermanem, cožpak je to letadlo, je to bedna, není ani mrštná ani rychlá." - "Ale ty jsi sovětský člověk!!!" Chvilka poezie se soudruhem plukovníkem taky stála za to : "Mám rád válečné dopisi, jdou k nám jako paprsky hvězd, a i když jiné hvězdy už dávno zhasly, jejich paprsky dlouho svítí........." - "Přesně tak soudruhu Plukovníku, jste zvláštní člověk, zvláštní, znáte o lidech to nejpodstatnější, co ví jinak jen bůh kde je to v člověku uschované, vy jste opravdový člověk pane. Opravdový Bolševik!" Čůrák jeden. Pro mě je tohle celý větší prasárna než Srbský film.
2001: Vesmírna odysea (1968)
WTF?
Jednorozený (1990)
Nic podobného jsem v životě neviděl. A vůbec jsem nepochopil o čem to bylo. Jestli někdo jo, prosím o vysvětlení.
Atlas mrakov (2012)
Nudaaaaaaaaaaaaaa!