Obľúbené filmy (10)
Horšie ako smrť (2007)
Bournovo ultimátum (2007)
Extreme ways 2007.
Matrix (1999)
Kdo z vás nevěří, že jsme připojeni? Film jsem viděl zhruba padesátkrát, to snad hovoří za vše. V mojí top ten v rámci celé trilogie.
A.I. Umelá inteligencia (2001)
Skrotená hora (2005)
Heath Ledger v životní roli, nemohl být doplněný nikým jiným než J. Gyllenhallem. Nejromantičtější dvojka jakou jsem viděl a nejromantičtější film, co existuje.
Americké Psycho (2000)
Prázdniny v Amerike (1983)
Klub samovrahov (2001)
Jediný film, jehož zhlédnutí mě donutilo koupit si jeho DVD. Nebyl ke stáhnutí v češtině, ani k němu nikde nebyly titulky. Přitom jsem ho viděl, dabovaný, jedné letní noci, kdy jindy dávají v televizi něco dobrého, na Primě, už dávno v roce 09. Ironie je, že originální české DVD je jen s angličtinou, takže jsem si vědomě zaplatil jen za ty titulky. Zajímavá láska, zajímavý psycholog a super hlavní hrdina, super hudba a dobrý scénky, pěkný herec ve vedlejší roli, romantický a nostalgický film..