Recenzie (178)
Konečne doma (2015)
Po dlouhé době animák se super příběhem a zpracováním.
V hlave (2015)
Čekal jsem víc. Zklamání. Příběh prakticky o ničem a filmu chybělo, že nebyl pohled do více hlav. Pokud se nebere jen těch pár vteřin na konci při titulcích...
Päťdesiat odtieňov sivej (2015)
Tohle si nezaslouží ani ten "odpad!"!!! Ztracené dvě hodiny života, které už mi nikdo nevrátí. Dialogy o ničem, příběh o ničem (knihu jsem nečetl), herci bez charisma... komu se to může líbit? Oproti tomuhle je i Agata Christie terno.
Americký ostreľovač (2014)
Grandiózně natočený silný příběh o všem co k válce patří. Žádná trapná akce a zase jenom akce. Závěr filmu mě dostal...
The Inbetweeners 2 (2014)
Nechápu, jak se mi to podařilo dokoukat do konce.
Čo sme komu urobili? (2014)
Začínám měnit názor na francouzské filmy. Poslední dobou perla za perlou. Možná by se od nich měli v Hollywoodu učit...
První den zbytku tvýho života (2008)
Je tam prostě všechno.
Expendables: Nezničiteľní 3 (2014)
Prostě mám asi jinej vkus než zbytek lidí zde. tenhle díl byl podle mě o hodně lepší než dvojka. Na jedničku nemá, ale dvojku smáznul s přehledem.
Železné srdce (2014)
Nádherně vykreslené krutosti války i s jejími psychologickými dopady. I když Hanebný Pancharti hodně konkurují. Bradovi prostě role drsňáků ve válce sedí. Pro mě super film s fascinujícím koncem.
Fakjú pán profesor (2013)
Takhle jsem se dlouho netlemil! Čekal jsem plno trapných fórů, na které se nebude dát koukat, ale k mému překvapení nic. Inteligentní komedie.