Posledné recenzie (27)
Ľadové kráľovstvo (2013)
Dal bych 4 hvězdy...ale....ale dávám pouze 2,protože pěkné grafické i příběhové zpracování dokázali totálně dojebat zpívanýma dialogama.........
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Tvoje prdel pozná středověk... ;-) Tento snímek má po právu nálepku kult....
Dexter (2006) (seriál)
Jako někteří sem se mu též pár sérií vyhýbal ( celých 5 sérií xD ) abych si ho mohl pustit najednou..udělal sem dobře,páč je to vysoce návykový seriál a čekání na další díl v TV by bylo k nevydržení...Pro ty co ještě neviděli poslední díl 4.série: NEČTĚTE - jediným zklamáním v celých 5ti sériéch byla pro mě smrt Rity..za všechny ty předchozí díly sem si jí uplně a doslova zamiloval (její naivita byla roztomilá)...takže sem si přeci jen trochu skepticky pustil 5tou sérii v očekávání jaké to bez ní bude,když do teď vlastně byla jednou ze stěžejních postav...Obavy se zcela nenaplnily,ale i tak mi 5ka přišla slabší 80%...v součtu to ale vyváží předchozí série a tak mé hodnocení je 90%