Recenzie (233)
Free Guy (2021)
Jednohubka, koukatelne, po chvili clovek zapomene na co se dival. Pro cloveka co hraje hry to je naprosto stupidni, cringe a idiotské... ale i tak se to dalo zkouknout.
Mortal Kombat (2021)
X let jsem se těšil, jsem biased.. fakt jsem se snažil mít film rád, však nad původním Mortal Kombatem jsem vyrůstal a vždy do noci koukal ještě jako dítě na nově v 90s. Efekty dobry i když tam je videt určitej limitovanej budget, CGI u sub-zera se povedlo. u Gora to bylo trochu horší, ale ve výsledku minimálně decent. Obsazení taky celkem v pohode, Jax se povedl, Sonya i guess ušla, Kano byl skvělej, ostatní nic moc. Upřímně nejvíc mě mrzí novej charakter Cole Young - jeho příběhová linka nebyla nejhorší sice, ale ten charakter je tak zbytečnej. Je skoro stejnej jak Johny Cage.. pak jsem ale začal víc číst a dozvěděl jsem se: "Well, Garner did explain he did not want a white man being the protagonist, so he only had two options: make Johnny Cage Asian or give his role to a new character. If I’m not mistaken, the first option was considered at some point." Což trochu tvůrce omlouvá... z rasových důvodu tam zas vymýšlět nějaké zatáčky jen aby se to producentum a celkově US trhu líbilo a bylo to korektní v této stupidni době. Každopádně... ten fight Cole vs Goro byl asi největší bizár celého filmu.. to mě vyložene mrzelo a hlavně kvůli tomu nemůžu dát ani 4*. 65% - lepší trojka.
Gummo (1997)
90% of the cast don't even look human.
Ťah pešiakom (2014)
Slaba 4*, tobey hraje Fischera skvěle, ale filmu něco chybí a spousta věci není věrohodná.
Díra (2019)
?? ten konec jsem nepochopil a to se mi moc často nestává.
Mŕtvi neumierajú (2019)
Pure garbage
Klaus (2019)
NEAT. Na konci jsem z toho byl trochu naměkko, pěkný a silný příběh o "Santovi" jak ho možná neznáme. Animák utekl rychle jako voda a byl to klasický roller coaster emocí, ale zrovna teď mi to sedlo, holt jsem asi starej nebo jsem nikdy z toho nevyrosl. 85% nejhezčí animák 2019.
Nočné zvieratá (2016)
Jeden z těch filmů co je lepší vidět víckrát ač to většinou nedělám a příjde mi to jako ztráta času, tady to je jinak. Až si zase dám někde repete zážitek bude ještě o něco silnější. Nocturnal Animals je jeden z nejvíce underrated movies za poslední dekádu a spousta lidí film ani správně nepochopila (EZ mode: https://www.youtube.com/watch?v=dUn7DzGUlCs). Fucking Fabulous by Tom Ford (see what i did there? lol) 85%
O 10 let mladší (2018) (relácia)
Absolutní cringe fiesta
Jde si pro nás noc (2018)
Choreografická dvouhodinová fantazie. 75%