Recenzie (1 358)
Buko (2022)
Nejkrásnější film, který jsem za poslední dobu viděla. Kamera byla super, obsazení taky a nejlepší byla Marta Issová.
Elvis (2022)
Naprostá legenda se skvělými hereckými výkony. Nemám co dodat. Smutný konec jednoho velkého zpěváka a člověka, který měl jen rád hudbu a svou rodinu...
Krotitelia duchov: Dedičstvo (2021)
Velmi milé překvapení. Velmi často se stává, že pokračování je nedůstojné a spíše na sílu. Toto bylo velmi pěkně zpracováno. Rozhodně doporučuji.
Koruna (2016) (seriál)
Famózní seriál!
Stanfordský väzenský experiment (2015)
Jedním slovem - masakr!
Smrt nás spojí (2019) (seriál)
Tohle je všechno jen ne nudné. Herecké výkony jsou výborné a těším se na pokračování.
Vtedy v Hollywoode (2019)
Leo Dicaprio a Pitt v hlavní roli super. Nejvíce mě snad pobavily psi konzervy s příchutí krys a hippie holky s holýma nohama ale chlupatym podpažím. Alternativní konec, kdy nezemřela rodina Polanskeho byla vtipná a Leo a je plamenomet byl parádní. Film jak vyšitý.
Green Book (2018)
Jaké to asi bylo pro člověka tmavé pleti v tak netolerantní době? Pusťte si tento film a zjistíte to. Je to skvělá autentická sonda.
Bohemian Rhapsody (2018)
Přesně takhle jsem si představovala jak to asi tehdy vypadalo. Určitě jsou tam pozměněny některé skutečnosti a tudíž to není na 100 procent autentické, ale postava Freddieho je geniální. Tento film rozhodně stojí za to!
Dunkirk (2017)
Film plný emocí, perfektní hudby, osudů lidí a skvělých hereckých výkonů. Myslím si, že nebylo vůbec na škodu utratit za lístek do kina peníze. Chci také pochválit parádní záběry na Spitfire a vůbec celkové ztvárnění filmu.