Recenzie (107)
Šeptej (1996)
Mám pro případné diváky jinou jednoslovnou radu. Vynechej.
Láska na grile (2002)
Němci jsou hřmotní, strozí, pečliví, beze smyslu pro improvizaci i humor – a teď natočí film, který vznikl bez pořádného scénáře, je vtipný a přitom citlivě zachycuje vypjaté scény z manželského života přibližně čtyřicetiletých hrdinů. Člověk už prostě nemůže ničemu věřit.
Twin Peaks (1992)
Seriál jsem neviděl, takže zřejmě nemám šanci tenhle film pochopit a přijmout. Dobrá. Ovšem film, který neobstojí sám o sobě si v žádném případě nezaslouží víc než jednu umrněnou hvězdu.
Americká krása (1999)
Všechno podstatné už bylo řečeno, takže bych jen upozornil na krásnou hudbu Thomase Newmana. Člověk si to při sledování filmu ani neuvědomí, ale právě ona z valné většiny vytváří onu křehkou atmosféru. Čistá pětka.
Titanic (1997)
Romantická tragédie. Doslova a do písmene.
Rok diabla (2002)
Hudba výborná, ale kvůli té nemusíte chodit do kina. Bohatě postačí, když si koupíte (mimochodem velice podařený) soundtrack, zbytek je kompilát vycpávek a výpůjček z předchozích Zelenkových filmů.
Mňága - Happy End (1996)
Výborný mystifikační dokument z dob, kdy Petr Zelenka ještě nemusel vykrádat sám sebe.
Kruh (2002)
Jeden z mála remaků, který je lepší než (japonský) originál. Hodně pomohlo novoanglické výtvarné ladění inspirované obrazy skvělého amerického malíře Andrewa Wyetha - zádumčivá vřesoviště, osamělé farmy... To miluju.
Telefónna búdka (2002)
Ve scénáristicky zoufalé době konečně film, který má věrohodného hrdinu, zajímavou zápletku a navrch obsahuje příjemně nenásilné zamyšlení o tajnůstkaření, přetvářce a někdy trochu bolestivé upřímnosti. Doporučuji.
Woodstock (1970)
Vznik, život i zánik miliónového města během pouhých tří dnů. Fascinující záležitost.