Recenzie (6)
Bitkári 3 (2016)
Never Back Down 3 není vůbec špatné pokračování bojové série, ale bohužel s předchozími díly to nemá krom hlavní postavy nic společného. Proto jen dvě hvězdy ;)
Jupiter na vzostupe (2015)
Začátek filmu se jevil, že tento kousek od sourozenců Wachowski bude neskutečný průšvih a matlanice. Když pominu celkem nezajímavý a klasický příběh "zachráníme zemi" tak celý film zachránila druhá polovina filmu, kdy se předvedla zajímavá akce a tempo. Film stojí za zhlédnutí hlavně kvůli super výkonu Tatuma a kočky Kunis. Bohužel film je na jednou zhlédnout a nikdy víc...
Herkules (2014)
Nemohu si pomoct, ale v kině s titulky mi tento film připadal jako jeden velkej vtip a přeháňka. Zvažoval jsem jestli na to kouknout znova i s cz dabingem. Nakonec jsem se podíval a nevím čím to je ale ten český dabing tomu dodal něco že už tomu filmu i věřím každou scénu a nepřijde mi to jak komedie. Proto měním z tří hvězdiček na pět a doporučuji koukat v cz znění. mier
Sezóna zabíjania (2013)
Předem odsuzované "béčko" je pro mě velkým překvapením roku. Většina z vás to tu odsuzuje, ale já se bavil celý film. Jasně příběh byl jednoduchý, ale i tak mě to nadchlo ;) Především Travolta zde získal mé sympatie.
Prebudím sa včera (2012)
Pro mě nejlepší český film za posledních 10 let. Příběh přesně takový co je třeba...na odpočinutí. U mě to má za plnou ;)
Červený trpaslík - Série 10 (2012) (séria)
Pro mě naprosto dokonalá série. Po ne moc povedeném Zpátky na zemi je toto dokonalá náplast na bolest. Pro mě asi nejlepší série doposud. Doufám, že Trpaslík tímto neskončí a dostaneme další dávku!