Recenzie (23)
Street Fighter IV: Arata naru kizuna (2009)
Silné zklamání .... Kdo viděl dvojiku tak mu musí být jasné, že tohle je slabý odvar .... Přesto sem fanda :-)
Kancl (2005) (seriál)
Jednoduše klasa ... :-D .... Michael Scott Dunder Miflin Company .... :-D .... takovýho člověka bych jednou chtěl potkat :-D .... Postavy sou dovedeny nekdy az k dokonalosti .... nekomu mozna neprijde po chuti ja hodnotim *5 ... ciste pro fajnsmekry :-D
Amores perros (2000)
V poslední době jeden z nejlepsich snimku ktere sem videl ..... silne emocni, chvilema nudi ale v zápětí zvrat vrátí diváka do ostražitosti... Mexické filmy skutečně urazily hodně dalekou cestu ... THX
Súmrak mŕtvych (2004)
Vím, že to není 5ti hvězdičkový film ale já mu jich 5 dám :-) .... Simon Pegg je pro mě borec jeho humoru není nikdy dost ..... doufám, že další díl bude aspoň stejně tak dobrý jako tenhle. A jdeme k Winchestrovi :-)
Karate Tiger I. - Neustúpiť, nevzdať sa (1986)
Van Damme v roli za 250 USD ..... co dodat .... tady se mi líbil mnohem víc než v kterémkoliv jeho skvělým filmu. Možná měl celý život hrát záporáky a dotáhl by to přece jenom někam dál .... *** docela dobré :-)
Noc na Karlštejne (1973)
Skvělé zpracování naší historie ..... Myslím si, že za naší dnešní budoucnost může Karel IV .... díky němu a Hitlerovi sme tam kde dnes jsme..... Děkujem hoši .... Děkujem Waldo, perfektní hlas, dobrá role .... Navždy můj oblíbený film ....
Freddyho úlet (2001)
Úlet .... naprostý a totální .... nemáte co dělat? ... máte špatnou náladu? .... Něco se vám v životě nepovedlo? .... tohle je film pro Vás :-D .... "I just wanna stay home and ....... suck your dick" ..... "Really?" :-D :-D :-D :-D :-D
Sociálna sieť (2010)
Díky tomuto snímku jsem si konečně pořádně uvědomil jak je dnešní doba nudná a povrchní ..... nemá to co dočinění s filmem je to jenom můj osobní pocit z dnešního světa, který Fincher náramně vystihl... Facebook nepoužívám ale chápu o co všem lidem jde, ale líbila se mi šílená přítelkyně, protože tohle bude mnohem častější a já už se těším jak se všichni zblázněj z toho jak jsou v nepřetržitém spojení.... 4 hvězdy ....
Superpolicajt (1980)
..... srdcovka ..... nemám tomu co vytknout líbilo se mi to jako malýmu a ani v dospělosti to nestrácí grády .....
Stiahni ma do pekla (2009)
Mno fuj .... Sami to porad umi lip nez driv ale na evil dead to nemá :-) btw: Lekacky? ..... Zaručeně :-)