Posledné recenzie (65)
365 dní (2020)
Neviem ako by som toto ohodnotil, tak pre mňa jednoznačne 1 hviezdičku za Lauru bez handier haha.. zvyšok je na úrovni argentínskej telenovely.
Dunkirk (2017)
Veľké očakávania, veľký potenciál. Prestrihovanie scien ma vyrušovalo. Monológy dosť slabučké, povedal by som, že pocitový film o chaose a strachu. Nikto nemôže odoprieť Nolanovi perfektnú kameru a celkové realisticky spracované prostredie..rovnako pocity vojakov na mori či na súši..ale k filmu patrí aj nejaký scénar, nejaký dej..čo tento film bohužiaľ nemal. Len tak tak som to dopozeral, žiadna gradácia..len čakanie kým to skončí. Znovu by som si to nepozrel. Preto bohužiaľ za 2*.
Zygota (2017)
http://bloodborne.wiki.fextralife.com/Undead+Amalgam Uplne mi to pripomenulo ta prisera hru bloodborne. Bez myslienky..ale Dakota je sympaticka :)