Recenzie (28)
Kairo (2001)
Atmosférický duchařský horor, mírně překombinovaný děj, trochu mi vadila klasická hororová klišé typu: Hrozí nebezpečí? - Rozdělme se....
Román pre ženy (2004)
Zpočátku jsem byl mírně zděšený, časem se to mírně zlepšilo a ke konci skoro líbilo. Pěkná hudba a kamera, otravný product placement, překvapivě dobrý Vašut, otřesná Něrgešová.
Jeho foter, to je lotor! (2004)
Ke konci se to trochu táhlo, ale jinak solidní zábava.
Posvätné manželstvo (1994)
Patricia Arquette mě velmi zaujala v Lost Highway, v tomhle filmu ovšem hraje/vypadá děsně....
Strážce duší (2005) (seriál)
Hodnocení po prvním dílu: Příšerné! Nedotažené prokreslení postav, otřesné herecké výkony (Norisová, Hrubešová!!), papírem šustící dialogy, nelogičnosti ve scénaři, otravná hudba... Fuj.
Bazén (2001)
Mein Gott, že jsem radši nešel spát...
Flashdance (1983)
Tři hvězdičky - z nostalgie, kdybych to viděl dneska poprvé, dal bych tak jednu.
Večný svit nepoškvrnenej mysle (2004)
Úchvatný romantický film.
Chalani to tiež chcú... a stále (2002)
Brrr...
Kráľovstvo (1994) (seriál)
Skvělý byl taky autorův závěrečný doslov za každým dílem...