Recenzie (248)
Rozmarné léto (1967)
Knihu jsem necetl a tezko se k ni nekdy dostanu, film je to ale uzasny, kouka se na to uplne samo.
Nebožtíci žičia láske (1972)
Mam radeji absurditu monthy pythonu, ale toto neurazi a je to i relativne svizne.
Cesta na Mesiac (1902)
Odkoukano v barevne 1080p ozvucene verzi. Neskutecne.
James Bond: Skyfall (2012)
Byl jsem spokojen, od Javiera jsem necekal nic mensiho nez perfektni praci, Daniel uz je taky zabehnutej, multikulti korektni cernoska beze zbytku stravitelna, a sic Fiennese nemam rad, aspon to neni zenska, avsak uznavam ze Judi to hrala dobre.
Doba ľadová: Zem v pohybe (2012)
Pri scenach s pubertalnimy vylevy jsem mel pocit ze koukam na pokracovani Twilight a ne Doby ledove, nastesti Prcinka, teda Broskvicka, nebo jak sakra, zabira jen asi polovinu stopaze, takze mistama je to i koukatelne.
Total Recall (2012)
Jake prekvapeni, je to nepovedene. Mars? Nepotrebujem! Mutanty? Nepotrebujem! Takze co nam zbylo? Tavovej trosku akcnejsi minority report. Holcicky budou jiste unesene z Farella, to se u mne bohuzel nekona, a divci duo Kate+Jess tu pusobi tak zmatene, a jejich postavy jsou tak nelogicke a nezazivne, ze vlastne neni na co koukat.
13 duchov (2001)
Kdysi jsem dal 4 hvezdy, kde jsou ty casy :( V soucasnych meritkach je to prinejmensim hloupe a postavy nezazivne, nelogicnosti je tam nepocitane.
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Vychytralej podvodnicek, kterej tak dlouho provokuje az dostane na budku, jak necekane... kdyby to alespon nemelo pres 2 hodiny.
Sinister (2012)
Nudne, bez napadu, bez jedineho pokusu prinest neco noveho, nezachranil to ani "ten typek co hral v Training Day".
Stratená dovolenka (2006)
Napad genialni, zpracovani uchazejici. Pribeh kazi jen demence "detektivu", kdy se nekolikrat dostavaji do stavu "nevime jak dal" ktere nasledne resi tim co byl normalni clovek udelal hned na zacatku a to je podrobne prostudovani tech fotografii, byt by tak cely "pribeh" zkratily na desetinu.