Posledné recenzie (39)
Problém tří těles (2024) (seriál)
Začátek obstojný. Příběh je chytlavě vystavěn na několika velmi zajímavých záhadách, v druhé půlce se ale vše rozpadá. Už jen to, že se na dobrou půlku záhad dá odpovědět "no, vždyť ti mimozemšťani jsou přece všemocní", je samo o sobě zklamání, ale i samotné sci-fi nápady mě nechaly chladným. Je velmi tenká linie mezi tím, co je cool uvěřitelná sci-fi myšlenka a co je naprostá hovadina, pro niž si ale autor vždy dokáže najít nějaké chabé vysvětlení, a osobně tady na mě většina hlavních příběhových bodů spadla spíš do druhé skupiny. Prvních pár epizod mělo kromě obstojného budování i pár zajímavých dialogů, i to ale na konci odpadá a už se jen odškrtávají příběhové položky, které bylo nutné do adaptace dát. D&D si svou pověst nijak nevylepšují.
Kung Fu Panda 4 (2024)
Pandí kvalita nadále padá a její kouzlo jsem stále jaksi nenašel. Nebýt na tom s kamarády v kině, po 30 minutách bych vypnul a dal za jedna, ke konci se ale fim trochu chytne.
Deň pred krízou (2011)
Film oproštěn od jakéhokoliv vysvětlování a vedení za ručičku, ekonomické pozadí celé situace si musíte domyslet sami. Podařilo se jim udělat dobrou podívanou s ohledem na to, že jsou vlastně jen zavření přes noc v kanceláři, i tak mi ale něco chybělo. Dialogy na sebe často hodně zvláštně navazují a celé to působí tak nějak krkolomně.