Recenzie (109)
Hitler kaput! (2008)
Pořádná nuda...
Partička (2011) (relácia)
Tak tohle jde vážně mimo mě. To má být opravdu vtipné???
Panika v mestečku (2009)
V úvodu mě to hodně zaujalo, bohužel postupně mé nadšení padalo...
Toy Story 3: Príbeh hračiek (2010)
Takové nostalgiské zakončení Příběhu hraček, mně osobně se tento díl libil nejvíce. I když tam není příliš vtipných okamžiků, španělská verze Buzze byla naprosto dokonalá, škoda, že se vrátil do normálu tak brzy :)
Obludy (1932)
Hodně zajímavý snímek, hlavně pravé „zrůdy“ dodaly filmu na sugestivnosti. Zavěrečný pohled na novou „zrůdu“ pak stojí za to...
Daria (1997) (seriál)
Mezi seriály SuperMaxu byly občas i ty velmi kvalitní, Daria patřila právě mezi ně. Daria je sice na první pohled nudné děvče, ale její schopnost říct nějakou sarkastickou poznámku za každé situace mě nedokázalo od seriálu odtrhnout ani nyní, kdy jsem se k němu díky internetu vrátil. Nesmím samozřejmě zapomenout ani na velmi kvalitní český dabing...
Rybičky (2010) (seriál)
Rozhodně to lepší, co momentálně na Disney Channel dávají...
Arnoldovy patálie (2002)
Jako kluk jsem tento seriál zbožňoval, bohužel tento celovečerák mě docela nudil. Otázka, jestli je to tím, že jsem dospěl anebo tím, že ten film byl oproti seriálu opravdu tak slabý...
Zeitgeist: The Movie (2007)
Na dokument mi tu hodně chyběly fakta, byly tu pouze samé spekulace, teorie a plno otázek. Kromě toho dokument je dělán formou, aby doslova člověk uvěřil tomu, co nám řiká, objektivita mu asi příliš neříká. U hodně věcí pak stačilo brouzdat na internetu, aby se dalo zjistit, že spousty údajů interpretovali lživě, aby jim to zapadalo do jejich koncepce. Přesto se mi snímek líbil.
Duch doby: Dodatek (2008)
Penežní systém nám brání v pokroku a vede nás do záhuby, to je svatá pravda. Film je ale jinak silně zaujatý a člověk by mu neměl slepě veřit, moc faktu zde není, spíše jen samé spekulace a teorie. I tak se mi líbil a určitě stojí za zkouknutí.