Recenzie (109)
Srbský film (2010)
Tak si řikám, že režiser tohoto snímku musí být opravdu zvrhlý, protože tohle nemuže natočit nikdo normální. Film v první polovině vypadá zajímavě, má v sobě trochu tu mysterioznost, bohužel v té druhé polovině se film snaží jen šokovat a být co nejvíce nechutný a pro mě už to byla jenom nuda. Kdyby se mě někdo zeptal, zda se má na film kouknout, určitě bych mu řekl, že rozhodně, ale jinak je film jen opravdu pro úzkou skupinku lidí, co se jim podobné věci líbí... Dvě hvezdičky jsem dal pro první půlku filmu a tu netradičnost celého snímku...
Umučenie Krista (2004)
Ja nevim, tento film byl na mě až moc drsný a vlastně jen celou dobu koukáme na to, jak je Ježíše mučí. Někdo ten film asi ocení, ale já to nebudu...
Osudový dotyk (2004)
Když jsem film viděl poprvé, tak při první třetině filmu jsem si řikal: "Sakra, o co tam vlastně půjde?" Fakt jsem byl velmi zvědav na tu pointu, ale musim říct, že film vtáhne hned od začátku. Zhruba v polovině filmu vám celá pointa dojde a ta mysterióznost docela odpadne a film dostane zcela jinej spát. Naštěstí si stále drží kvalitu, dokonce mi nevadil ani Aston Kutcher, který zrovna mezi mé oblíbené herce nepatří. Miluji filmy s tématikou cestování v čase a tento patří spolu 12 opicemi a Donnie Darkem mezi mé nejoblíbenější v tomto směru...
Zelená míľa (1999)
Zelená míle mi tak trochu působí jako pohádka. Ten příběh je vlastně strašně kouzelný, ale zároveň i drsný. Přesto že film je velmi dlouhý, viděl jsem ho již několikrát a vím jistě, že ho ještě párkrát zkouknu. Mohl bych vůbec tomuto filmu dát méně než plný počet? Odpověď je jasná - nemohl, pro mě je to nejlepší film všech dob a pokud bych jednomu filmu mohl dát hvězdiček 6, byl by to právě tento...
Udatné kuriatko (2005)
Strašpytlík mě velmi zklamal, dějově to bylo pro mě nezajímavé a ani moc vtipných okamžiku ve filmu nebylo. Na dvě hvězdičky to má, ale z kreslených komedií, co jsem měl možnost vidět, je to ta jedna ze slabších...
Malá Velká Británie v USA (2008) (seriál)
V podstatě je to úplně stejné jako Malá Velká Británie...
Miluj blížneho svojho (1999)
Velmi výborný thriller, kdy celý film sledujeme Jeffa Bridgese, jak se snaží zjistit, jestli jeho soused Tim Robbins je terorista nebo ne. Celou dobu jsem si řikal, jestli je tomu opravdu tak, nebo je jen paranoidní. Co mě však úplně odrovnalo, byl samotný závěr filmu, to prostě byla ta hlavní věc, díky které jsem nemohl jít pod 5 hvězd. Když film skončil, chvilku jsem jen tak nečinně koukal do monitoru a snažil se ho vstřebat. Opravdu neskutečný záčitek a film tak patří mezi mé nejoblíbenější thrillery vůbec... PS: Nechápu, proč česká distribuce mu dala tak nemožný název...
Klíšťák (1994) (seriál)
Tohle je opravdu povedená parodie na všechny komiksy o hrdinech. Ve své době jsem na Klíšťáka čekal až do půlnoci, kdy ho dávali ještě na programu Jetix. Díly se stále dají najít na Youtube, pokud je člověk zvládá angličtinu.
Blbec na večeru (2010)
Musim se přiznat, že tento remake mě docela překvapil, čekal jsem fakt naprostou hovadinu, ale docela se na to dívat dalo. Dokonce i blbec byl dobře zahrán a ve filmu také u mě zabodovál Galifianakis, který se pomalu dostává mezi mé oblíbené komediální herce. Samozřejmě že se to s francouzkou verzi ani náhodou rovnat nemůže, ale za zkouknutí to určitě stojí...
Griffinovci - Family Guy Presents: Blue Harvest (2007) (epizóda)
Film, který je srovnatelný se seriálem. Nic světoborného, ale ani neurazí...