Recenzie (109)
Hej, kamoš, kto tu varí? (2005)
Mám rád komedie, které se odehrávají během jednoho dne na jednom místě, tohle mě celkem příjemně překvapilo, některé věci tam byly celkem trapné, ale v celkovém dojmu to je dobrá komedie na takové to oddychové odpoledne, když se člověku nechce moc přemýšlet. Takže rozhodně stojí za zkouknutí.
Scooby-Doo: Abrakadabra! (2010)
Když jedete z Prahy do Varů se Student Agency, tak se na to docela dobře dívá...
Masaker v Texase (1994)
Viděl jsem to v době, kdy jsem neměl tolik shlédnuto dobrých filmů, možná proto dávám tři hvězdy. Na mě to docela zapůsobilo, kdybych to viděl až teď, asi by to hodnocení bylo slabší. Každopádně se mi to líbilo mnohem více než ty novější verze.
Muži v nádeji (2011)
Taková odreagovačka na odpoledne, u které může člověk vypnout a nemusí moc přemýšlet. Chybělo mi tam trochu více vtipných scén a hlášek.
Traja nindžovia (1992)
Nostalgie je píča...
Sexi 40 (2009)
Příjemná romantická komedie. Catherina Zeta-Jones je stále kočka, nedivím se, že se do ní ten mladík zamiloval, také bych podlehl. :)
Dinosaurek Dink (1989) (seriál)
Oblíbený seriál z dětských let...
Šialená banda (2008)
A tohle má být komedie?
Kontakt (1997)
Ten konec byl tak neskutečně pohádkový, nádhera, nádhera, nádhera...
Chlapec v pruhovanom pyžame (2008)
Velmi zajímavé téma, Vera Farmiga mě opět nezklamala a již začíná patřit mezi mé oblíbené herečky. Trnem v oku bylo však finále, kde hrála podle mého až moc přehnaná náhoda, aby byl konec dostatečně sentimentální. Mám rád konce, které končí tragicky, ale tady mi to moc nesedělo, přišlo mi to moc laciné. Rozhodoval jsem se mezi 3 a 4 hvězdičkami, nakonec i přes Veru Farmigu se přikláním ke třem, stojím si za tím, že z tohoto scénáře se dalo vytěžit více...