Recenzie (38)
Pod vlivem lásky (2008)
Čtyři hodiny perverzního eposu o cestě k první erekci. Neskutečně úžasné !!!
Melancholia (2011)
Nádherný film, až hypnotický. Pohled do nitra duší.
Lego príbeh (2014)
Všechno je to BOŽÍÍÍ ! Děti to nijak zvlášť nenadchlo, zato já se řechtala po celou dobu, geniální:)
Veľký Gatsby (2013)
Táhlé, nudné, bez emocí. Kýč !
Kurz negatívneho myslenia (2006)
Hodně, hodně černé:)
Vládkyňa zla (2014)
Nevím, jaký to mělo mít smysl. Pro mě urážka oblíbené pohádky. Pouze díky Angelině koukatelné.
Pán Nikto (2009)
Teda....hodně těžký a luxusní film! Zamilovala jsem se. A nejen do (dokonaléjo)Jareda....;)
Mariňák (2005)
Od Sama Mendese jsem čekala skvělý film:) A opět mě nezklamal. Natočit takhle "znuděnou" satiru dokáže málo kdo...
Láska a iné závislosti (2010)
Milý film, který se asi snažil být o něco hlubší, než se nakonec podařilo.Film mě bavil, ústřední dvojici jsem tu jejich zamilovanost docela sežrala. Zasmála jsem se taky...takže mi vlastně nic nechbělo. Slabší čtyři hvězdy ;)
Princ z Perzie: Piesky času (2010)
Děj ucházející, klasická oddechová zábava, která ničím neurazí. Byla zde ale jedna věc, která mi vyrazila dech...a to Jake:) Může hrát kdekoliv a v čemkoliv a bude dokonalý a tady mu to obzvláště slušelo! ;)