Recenzie (32)
Ľadové kráľovstvo (2013)
na můj vkus moc písní a málo děje.
Krídla Vianoc (2013)
nepochopitelná kravina založena na lidském klišé, které nemá hlavu ani patu.
Twilight Saga: Zatmenie (2010)
Do třetice sraček pytel!
Twilight sága: Nov (2009)
Opět žádné překvapení. Prostě sračka!
Súmrak (2008)
Bohužel sračka jako bič!
RRRrrrr !!! (2004)
Nechápu proč tady dávají odpad! vždy je to sranda a navíc docela i originální. Kámen!
Klub sráčov (2000)
Dvě hvězdy za to, že jsem se jako malej tomu smál. Pár slušných hlášek se tam najde.
Kameňák 3 (2005)
Jo je to slabý, ale sem tam se člověk zasměje. Jenom za to jedna hvězda, aby se neřeklo.
Smrť jej pristane (1992)
Kvalitně obsazený film a velice příjemná zábava. Nápad je to taky velice dobrý. 80%
Za mrežami (2005)
Jednoznačně nejlepší Sandlerův film. Pobaví mě vždy, když ho dávají. Skvělí herci v rolích trestanců. "Mlátičky!!!!" 80%