Posledné recenzie (230)
Argylle: Tajný agent (2024)
Nehodné Matthew Vaughna.
Ninja korytnačky: Mutantský chaos (2023)
Dobrá pohodovka. Želvy slušně hláškujou, má to štýlo. Jenom z Třísky udělali malinko blbečka. 6/10.
Mission: Impossible Odplata - Prvá časť (2023)
Po dokonalý šestce, kterou se nebojím nazvat etalonem akčního žánru, přijde cheesy sedmička s nefungující Haley Atwell, dvojicí směšných agentů CIA, ještě směšnějším vedením CIA a divnou zápletkou, kterou tvůrci jakoby neumí uchopit. Nechápu, co tím pánove Cruise a McQuarrie mysleli, ale spíše mě to minulo. Jinak samozřejmě akce vynikající, ale kvůli chabému scénáři si to člověk nějak neužije.