Obľúbené seriály (10)
Priatelia (1994)
Už staršia kultová záležitosť, no kto ich nepozná a nevidel aspoň jeden diel? :)
Dva a pol chlapa (2003)
Niekomu sa to môže zdať moc prehnané, uchýlne, dehonestujúce prízemné, ale mne táto komédia sedí ako na mieru šitý oblek. Spĺňa všetky moje parametre nebol ani jeden slabý diel (nerátam poslednú 9.tu sériu, ktorú považujem za prepadák). Kultová záležitosť s Charliem, ktorá prirástla k srdcu a možem to kukať dookola stále :). Jeden z naj komediálnych seriálov vôbec
Simpsonovci (1989)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Teória veľkého tresku (2007)
Tie roky sedemdesiate... (1998)
Po zhliadnutí všetkých ôsmich sérií musím povedať, že som bol fakt spokojný (inak by som nevydržal), no v ôsmej sérií tam chýbal Kelso a Eric a bolo to cítiť, no kolektív hercov bol tak bezchybný, že to napriek tomu uhrali na výbornú - jediná škoda je začlenenie Rendyho - ktorý neni ani vtipný, nemá charismu a vôbec sa tam do toho nehodil (dokonca tu ani nie je napísaný, že účinkoval :D) - no tvorcovia niekde museli zapniť dieru. Hlášky sú božie a postavy mi prirástli k srdcu. Do toho sa proste musíte nechať ponoriť a ono vás to rado stiahne. "STĚR!" "Zbohem, říkam zbohem!"
Vězněm v cizině (2007)
Príbehy, ktoré píše sám život, kde sa stotožnujete s hlavným hrdinom a ten vám autenticky vyrozpráva, čo všetko zažil a v retrospektíve sa vraciate priamo na miesto deja - autori netrochária a je to sfilmované brilantne. Nevynechám ani diel :)