Recenzie (63)
To zařídíme (2018)
Jako jo, už od začátku víte, jak to dopadne, ale je to příjemné, milé a párkrát jsem se od srdce nahlas zasmála, takže proč ne :)
Detektívi od Najsvätejšej Trojice: Vodník (2019) (seriál)
Ona ta detektivka není špatná, jen to zpracování je hrozné. Nic neříkající záběry na herce způsobí akorát to, že se příběh neskutečně vleče a nebýt jich, tak se to dá prostříhat do jednoho dílu! Stejně tak katastrofická je kamera, kameraman měl prostě kameru v ruce a hýbal s ní a točil... Kdybych dala své malé sestře do ruky kameru, výsledek by byl naprosto stejný. Poslední věc, která mě iritovala je samotná hlavní komisařka, Melíškové ta role opravdu nesedla, necítila jsem z ní autoritu, respekt, vůbec na mě nepůsobila jako ta obávaná policajtka. A budova proskleného policejního ředitelství taky nepůsobí dvakrát věrohodně.
Geniálna priateľka (2018) (seriál)
První díl mi přišel zmatený a o ničem, ale díly dva až osm jsem pak slupla během jednoho dne. Samozřejmě jsem občas přetáčela zdlouhavé scény a nic neříkající pohledy na nicneříkající tváře hlavních hrdinů. Příběh mě ale pohltil a bavil mě až do konce první série, i přesto, že Lila je tak trochu nesympatická mrcha a Elena se pořád tváří jako by se zrovna posrala (a i přesto ji všichni kluci chtějí, what?).
Dieťa 44 (2015)
Ten film vypadal dobře, ten odbytý konec mě ale pěkně naštval! Vždyť se v něm vůbec nic nevysvětlilo! Kdybych nečetla knihu, tak na to koukám a říkám si: "WTF? Co to jako kurva mělo být?!" Motivy zločinů ani jejich provedení není popsáno, vztah mezi vrahem a hlavním hrdinou (dost podstatný) rovněž není vysvětlen. Hlavním záporákem se tak místo vraha stává Ivan, který zastřelí svého kolegu přímo v kanceláři a všechno je naprosto OK. Film s tak zmršeným koncem neměl nikdy vzniknout.
Kadeřnictví - Je možný si seznamce najít chlapa? (2018) (epizóda)
Je to vůbec ještě komedie, když se člověk za celou dobu vůbec nezasměje?
Mestečko Twin Peaks - Episode 7 (2017) (epizóda)
Konečně už to začíná trochu dávat smysl! Kdyby děj (nebo spíš neděj?) prvních šesti epizod zredukovali na polovinu, ušetřili by hromadu peněz, vlastní práce a čas a nervy diváků.
Prezident Blaník (2018)
Skvělé, celou dobu jsem se bavila a po dlouhé době jsem zase z kina odcházela nadšená. Palec nahoru dávám za osobnosti veřejného života, které se nebáli a ve filmu účinkují (Bartoš, Kalous, pražská kavárna). Tím ukazují, že si ze sebe vlastně taky umí udělat legraci. Fakt pecka.
Eggsploitation (2010)
Dokument nabídne silné a mrazivé příběhy. Pokud by ale chtěl být skutečně objektivní, musel by nabídnout pohledy z více stran, ne jenom z té jedné.
Prečo práve on? (2016)
Už mě přestává bavit americký humor, který je založen na koulích, hovnech, slově fuck a neustálých narážkách na sex. Už asi dospívám a vyžaduju inteligentnější humor.
Všetko alebo nič (2017)
Ty vtipy by si zasloužily pět hvězdiček, ale celé hodnocení sráží ten nelogický vztah hlavní hrdinky a polského pana Greye. Ještě teď nad tím přemýšlím a nechápu to, co to jako mělo být? :D