Recenzie (63)
Už teraz mi chýbaš (2015)
Absolutně nevyužitý potenciál skvělého námětu. Tohle mě jako mělo dojmout a rozbrečet? Ten film vůbec není o přátelství, o lásce či rodině. Je akorát o tom, že když dostanete rakovinu, vypadají vám vlasy a pak budete plešatá. Hlavní hrdinka víc řeší svůj vzhled než rodinu a údajně nejlepší kamarádku. Prostě jedno z největších filmových zklamání za poslední dobu.
Predtým, ako som ťa poznala (2016)
Nemyslím, že byla Emilia dobrou volbou na hlavní roli. Znám ji ze Hry o trůny, tam má neustále stejný, strohý badass výraz; tady zase skoro celý film prokrčila obočí. Možná, že když na těch grimasách ještě zapracuje, tak mě jako herečka přestane iritovat :D
Lída Baarová (2016)
Pokaždé když se na plátně objevil Áďa Kříž Hitler, jsem se neubránila úšklebku. Prostě mi do té role nesedl.
Fakjú pán profesor 2 (2015)
Ač jsem velkou fanynkou jedničky a na dvojku jsem se hodně těšila, musím dát jen dvě hvězdičky. Na komedii to bylo málo vtipné, na film pro mládež zase hodně sprosté, kdybychom ze scénáře vyškrtly nadávky, zmenší se o polovinu. Postavy mi nebyly už tak sympatické jako v jedničce a představitel hlavní role mě nechal docela chladnou (na to, že jsem po něm v jedničce naprosto slintala).
Ja, Earl a dievča na zomretie (2015)
Upřímně nechápu tady to vysoké hodnocení. Filmů s touhle tématikou je plno a tenhle nebyl v ničem jiný, originální, odlišný. Měla jsem pocit jako bych to už jednou viděla. Z hlavních postav mi přišel nejzajímavější Earl, přišlo mi, že Rachel ani Greg nedostali dostatečný prostor se projevit. A poslední třetina se strašně táhla!
Zdrojový kód (2011)
Jako napínavé to bylo, ale celé mi to přišlo zamotané a na konci jsem se v tom už úplně ztratila. A ten typický americký happyend si mohli odpustit.
Pestrá rodinka (2006) (seriál)
Kdyby hlavní linkou seriálu nebyl vztah Cema a Leny, který je vyloženě trapný, nucený a místy nelogický, byl by to super seriál. Líbí se mi, jak si utahujou z Němců, Turků, Nácků, křesťanů, muslimů, celebrit, jiných přistěhovalců, vlastně ze všeho a všech, na co zrovna padne řeč... Ale jak říkám, kdyby umazali tu těžce uvěřitelnou lovestory a nahradili ji nějakými vážnějšími dějovými linkami, mohl by to možná být i nadčasový počin. Takhle je to akorát průměrný německý seriál s protivnou a sobeckou hlavní hrdinkou a pár dobrými frky.
Sweatshop (2014) (seriál)
Pošlete tři zhýčkané a rozmazlené puberťáky a sledujte, jak jsou zmožení po dvouhodinové práci. Na dokument jsem byla hodně zvědavá, námět super a zobrazená realita je mrazivá, ale čekala jsem, že se mě to dotkne víc. Tak nějak mi to nepřineslo nic nového, neukázalo mi to nic, co by mi vyrazilo dech.
Doktor Martin (2015) (seriál)
Takové ničím zajímavé, postavy šablonovité, stereotypní předsudky o Pražácích a vesničanech, děj nepřinese nic nového. A komedie to tedy rozhodně není.
On je žena (2012) (TV film)
Taková průměrná německá komedie, neurazí ani nenadchne. Akorát škoda, že se v ní opakovalo tolik vtipů z jiných filmů na téma změny identity (třeba Super náhradník).