Recenzie (1 146)
Ikony Kamila Střihavky - Vilém Čok (2024) (epizóda)
Myslela jsem si, že o Vildovi vím už snad všechno, co je veřejně známé. A o Kamilovi nakonec taky. Ale fakt jsem netušila, že kluci byli v Rychlé rotě. :-)
Ikony Kamila Střihavky - Matěj Ruppert (2024) (epizóda)
Kamilův standardní nevtíravý projev dělá z Ikon velmi příjemnou zábavu, která bohužel končí dřív, než by jeden chtěl.
Kravaťáci - Season 1 (2011) (séria)
Zábavná pohádka o právnících, které jsem roky unikala a konečně na ni došlo.
Případ Modrý (2023) (TV film)
Silný příběh postavený jenom na vyprávění dcery, Dokument není o filmařině, jen o emocích. A to se povedlo, chtělo se mi plakat.
Trojuholník smútku (2022)
V detailu hnusnější než velká žranice, místy lehce předvídatelné, nadsazené, až absurdní a nikterak komediální. Sociologická sonda, kde příběh je zcela podřízen výsledku. A netepe jen do horních 10 tisíc. Lidstvo degeneruje tak nějak veskrze. Mně se to líbilo.
Volejte Saulovi - Série 6 (2022) (séria)
Saul došel na konec svého příběhu a tentkrát hrdě odmítnul jít zkratkou.
Ikony Kamila Střihavky - Michal Pavlíček (2022) (epizóda)
Oba mám ráda a oba byli skvělí.
Ochranca - Tichá dohoda (2021) (epizóda)
Za mě možná nejsilnější příběh seriálu zkoumající tenkou hranici zneužití nejenom dětí, ale i veřejného mínění.
Sexuální výchova - Série 3 (2021) (séria)
Třetí serie dá nahlédnout pod pokličku některým z dosud vedlejších postav. A pořád je to lidské a vtipné a taky tak strašně motivační, ale.... některé scény, u nichž bych si v jiném seriálu rvala vlasy studem, jsou tu podány s takovou nadsázkou, že baví. Příběh se uzavřel a já jen doufám, že ho nepokazí další sérií.
Dan Bárta & Robert Balzar Trio & Kornél Fekete-Kovács (2021) (koncert)
Zpívání do duše. :-) Naživo i přes obrazovky.