Recenzie (393)
Doctor Who: The Infinite Quest (2007) (seriál)
Ač to bylo kreslené, nejsem ani náhodou zklamán. :-) Parááda.
Terminátor 2: Víc než jste ve filmu viděli (1993)
Naprosto skvělé scény navíc k T2. Parádní. Už si ani nepamatuju, jak vypadá "otrhaná" verze..
Making 'The Matrix' (1999) (TV film)
Klidně to mohle bejt třikrát delší. Moc hezky se na to dívalo. Musím si to najít a pustit znovu. Pro příznivce Matrixu je to asi jasných 5*. Pro jeho odpůrce doporučuji, najít si jiný dokument..
Transmorphers (2007)
Jistě že se zase Asylum zase jednou rozhodlo okrádat lidi...
Tutovka (1992) (relácia)
3* za bábu tutovku Kaplanovou. :-)
Eva tropí hlouposti (1939)
Hallllóóóóóó ! ! ! A safra - Budeme loupit. První česká crazy komedie a možná i první vůbec. FANTASTICKÁ.
Žabí kráľ (1991)
Vzhledem k tomu že druhá hlavní role je degen, tak celkem chápu výsledek..
Pražákům, těm je hej (1990)
Pokud nejste milovníky sr..ček, tak doporučuji - nedívat.
Sedmero krkavců (1993) (TV film)
"Zkrkavčete!" A já viděl v 10 letech první ženskou, kterou jsem měl chuť upřímě a od srdce zabít...
O hajném Robátkovi a jelenu Větrníkovi (1978) (seriál)
Hajnej kterej nikdy nic neodprásknul ? A pak brutalita v pohádkách jako Sedmero krkavců a Princezna jasněnka ? To už radši žaludy v bambitce Rumcajze...