Obľúbení režiséri (10)
Pan režisér. Pro mě se stal číslem jedna, protože v jeho filmech jsem našel a viděl spoustu inspirace pro svoji tvorbu. Přelomový, nadčasový a vynikající.
Ať dělá sci-fi (Návrat do budoucnosti), komedii (Falešná hra s králíkem Rogerem), drama (Forrest Gump) nebo pohádku (Polární expres) - vždycky z toho vytáhne, co se dá a to dost osobytým způsobem.
Za Blízká setkání třetího druhu bych ho kopnul do huby. Za ET sráče taky. Bléééé.
Ale pak přišly Čelisti, Indiana Jones, Jurský park, Schindlerův seznam, Válka světů, Terminál, Chyť mě, když to dokážeš, Minority Report a A.I. Umělá inteligence. A mně šla huba na zem...
PAN režisér...
Poznal jsem ho díky hře need for speed underground - díky skladbě: Two lane Blacktop. Pak jsem ho začal poslouchat a časem zjistil, že on je to i režisér, twl. :-D Ale bez diskuse - nejlepší jeho film je prostě: Haunted World of El Superbeasto. Ale celkově mám rád všechny jeho filmy.
Tim Burton
Najlepšie filmy:
Veľká ryba (2003)
Nožnicovoruký Edward (1990)
Mŕtva nevesta Tima Burtona (2005)
Nevím, jestli má smysl ho v tomto žebříčku mít kvůli původní trilogii Star wars (ta nová trilogie je jen nafouklej shit). Ale ty 3 díly jsou fakt skvělý...
Robert Rodriguez
Najlepšie filmy:
Sin City - mesto hriechu (2005)
Desperado (1995)
Alita: Bojový Anjel (2019)
Kazuaki Kirija
Najlepšie filmy:
Goemon: Cesta pomsty (2009)
Casshern: První samuraj nového věku (2004)
Poslední rytíři (2015)
Andy De Emmony
Najlepšie filmy:
West Is West (2010)
Bůh před soudem (2008) (TV film)
Naše noviny slouží dvakrát (2013) (TV film)