Recenzie (1 965)
Zeitgeist: The Movie (2007)
Je to velmi dobře natočené, je to jednostranné a vyjadřuje to názor autorů na danou problematiku. Ale je to velmi zajímavé, co tento film předkládá k zamyšlení a pak je na vás jestli si dohledáte k daným tématům další dokumenty nebo jiné zdroje informací.
Hranica smrti (2007)
Podle skutečné události sice ano, ale pouze inspirace, tudíž volná ruka pro scénáristy a v hlavně v závěru je to hodně poznat. Film je to velmi dobrý a stojí za podívání, ale pro realisty není třeba, protože co se děje v Mexiku si dokážou představit, navíc to není první film o podobných skutečnostech.
Tudorovci: Sex, moc a intrigy (2007) (seriál)
Kvalitní historický seriál o Jindřichu VIII. Pět hvězd jsem nedal proto, že jsou v seriálu jisté historické nepravdy, někdy až moc sexu, který jakoby vyplňoval délku dílu a šablonovitost třetí a čtvrté řady.
Muži v ruji (2009)
Nedodíval jsem se do konce. Něco tak nudného, nezaživného a nevtipného (zvlášť když jde o komedii) jsem snad ještě neviděl. Nejspíš jsem to nepochopil (to by odpovídalo hodnocení ostatních).
Krutá pomsta (2006)
Abych upřesnil hodnocení tři a půl. Ale dobrý film s kvalitním námětem a dobrým zpracováním. Ne vše je předvídatelné a divák se nenudí a film se navzdory názvu nevydal špatným směrem :-)
Stratený prápor (2001) (TV film)
Není to žádný velkofilm, ale to vůbec nevadí, ba naopak. Hlavně se točí válečné filmy z druhé světové a přitom první světová je také dobré téma a přitom je o tom mnohem méně než z druhé světové. Skutečné událost, hrdinství vojáků, realistické scény za 4 hvězdy.
Experiment (2010)
Mě se líbila více německá verze, zdála se mi trochu lépe propracovaná, což bude dáno kratší stopáží tohoto filmu. Naopak se mi zde více líbil závěrečný boj vězňů s dozorci a trochu lépe propracované charaktery postav. Nejlepší z filmu je scéna, kdy se hlavní dozorce odvolává na červené světlo, jakoby to byla nějaká modla.
Muži v čiernom (1997)
I tento snímek má chyby, ale je to podařená sci-fi komedie s prvky, které jsem v jiném filmu neviděl, proto plný počet. Dále jsou tam vtipný hlášky i záběry, na ty hlášky je lepší dabing.
Experiment (2001)
Tak abych měl srovnání tak se kouknu na americkou verzi. Jinak celkem slušně natočeno, tak nějak si představuji, že to dopadlo. Lidé v extrémních situacích dělají extrémní věci, které ve filmu chyběli, prostě by se to tam přinejmenším totálně pomlátilo, ale spíš hůř. Charaktery postav nejsou moc propracované.
Muži v čiernom (1997) (seriál)
Celkem zdařilé epizody vzhledem ke krátké stopáži jednotlivých dílů. Viděl jsem jen díly, které byly ve videopůjčovně na VHS, takže asi jen první řada.