Recenzie (18)
Súdna sieň (2008) (relácia)
Větší kravina snad ani neexistuje... nedá se nato ani dívat, řeší se tam samé kraviny a ne nic užitečného..prostě je to uplná kravina
Tintinove dobrodružstvá (2011)
Ve 3D skvěle zpracované efekty, komické zcéne taky neměli chybu, jedíné co mě malinko zklamalo tak neukončený děj.
9. rota (2005)
Tak tohle je opravdu skvěle natočený film vypovídající o pokusu rusů dobít afganistán v roce 88.. kamera a herci předvedli skvělé výkony.
Ace Ventura Junior (2009) (TV film)
Nechápu že tak zkazili jméno relativně dobrého filmu
Zohan: Krycie meno Kaderník (2008)
Suprová komedie..smál jsem se od začátku až do konce filmu a musím se poklonit dabingu. Adam Sandler ukázal že je opravdu skvělí herec a komik. Mám úsměv na tváři jenom když na ten film myslím
Noc v Roxbury (1998)
Tak tenhle film je klasika..pokaždé když se na něj podívám tak se směju.. viděl jsem ho poprvé před mnoha lety a přirostl mi k srdci..
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Odpad? škoda že není ještě horší hodnocení...skro 500 dílů a když jich 100 neuvidíte tak o nic nepříjdete..opravdu nechápu jak muže mít sledovanost nato aby ho ještě někdo financoval
Batman začína (2005)
Oproti předchozímu dílu obrat o 180 stupňů a plnou parou v před.
Batman a Robin (1997)
Tak tohle je asi jeden z nejméně povedených dílů.Pro mě osobně je to zklamání
Kráčajúca skala 3: Spravodlivosť (2007)
Tak tohle je fraška.. nuda od začátku ..do asi 40. minuty co sem viděl pak sem to vypl