Recenzie (1 153)
Žena v čiernom (2012)
Žena v černém je horor, který diváka má děsit hlavně díky lekačkám. Ve skrz je zápletka taková už docela ohraná a použitá v několika podobných filmech, kde vždycky někdo zemře tragickou smrtí a pak se mstí. Docela mi to místy připomínalo "Nenávist". Pár podobných scén se tu našlo. Velmi mě ale překvapil konec. Takový "špatný - dobrý " konec. Film se mi i přes velkou podobnost jiným filmům moc líbil. Tenhle žánr u mě se jentak neokouká. 80%.
Twilight sága: Úsvit - 1. časť (2011)
Já chápu, že se to holkám moc líbí. Pro mě je to takový připitomělý romantický film. Absolutně jde tam o hovno. Jen se tam dokola řeší nějaká Bella. Za prvné vůbec není krásná. Nechápu, co na ní každý vidí. Jákob je tak sladkej, že bych mu samou radostí skočil okolo krku a dal mu hudlana. Nebýt počítačového efektu, ještě k tomu příšerného, tak ten film stojí zá úplnou piču. Ti vlci jsou takový drsně trapný. No volovina hadr. Já vlastně ani nevím proč se vůbec dívám dál na pokračování, když je to taková hovězina. Všechny tyhle Stmívání a Rozbřesky a Setmění jsou na hranici s odpadem. Ale dám těm sračkám aspoň po jedné hvězdě. A ani nevím proč.
Nude Content (2011)
Nehorázně trapnéé....
Válečná fakta - Čechy trezor nacistů I., II. (2008)
Velmi působivý dokument. Je pravda že Německo bylo a dodnes je, obklopeno mystériem. Opravdu velmi zajímavé.
O človíčkovi (1985) (seriál)
Tohle je jeden z těch nejlepších večerníčků.
Grindhouse: Werewolf Women of the S.S. (2007)
Tohle byla ukázka další jedné americko-izraelské provokace. Hitlerův ďábelský plán na vytroření vlkodlačí ženy.......Takže už máme na Světě vedle Satana, ďábla Hitlera, který chce za každou cenu ovládnout svět.......trapárna. Kdyby místo svastiky měl ve znaku krtka a nejmenoval se Hitler, ale třeba Rob Zombie, byl by strašákem světa krtek a Rob Zombie. Tohle dvouminutové perverzní heilování je ukázka americké inteligence. Bravo! To si zaslouží potlesk.
Makazie One (2009)
Sice velmi krátky filmeček, ale přesto efekty na vysoké úrovni a má to na těch 16 minut dost akce.
Šesť medveďov s Cibulkom (1972)
Jeden z těch velmi výborných českých filmů. Kterých je teda velmi málo. Lubomír Lipský je vynikající herec a zde se osvědčil. Moc se mi líbí tento film.
Moon (2009)
Je to nenaročný film na herecké obsazení, neboť se zde po celou dobu díváme jen na Sama Rockwella. Film ale i přesto disponuje obrovskou atmosférou, která sice ze začátku neříká nic, ale pak se začně výrazně zabarvovat. Od poloviny filmu mě zachvátila velká úzkost, když jsem se začal dozvídat více okolo tajemna, které Sama obklopovalo. Je to našlápnutý film. A nenudil mě ani minutu. 100%
Stopy, fakta, tajemství (2012) (seriál)
Velmi, ale velmi zajímavá byla reportáže o okultismu v dřívějším Národně Socialistickém Německu, o atentátu na Masaryka a podobně. Opravdu velmi působivé.