Recenzie (131)
Ja, Tonya (2017)
Skvělý film, skvělá Margot v těžko uvěřitelném příběhu, který se stal!!! Wow!!! Nikdy by mě nenapadlo, že budu uchvácen filmem z krasobruslařského prostředí. Svěží vyprávění, příběh má tempo, ani na chvíli jsem se nenudil.
Blade Runner 2049 (2017)
Něco mezi 3 a 4. Zbytečně dlouhé.
Godless (2017) (seriál)
Paráda!! Na westernech jsem vyrostl, tohle je přesně podle mého gusta!! Něco takového mi chybělo!! Myslím si, že každý, kdo si jako kluk, hrál na kovboje,bandity a indiány, bude nadšený tak jako já!!
Lajna - Talkshow (2017) (epizóda)
Nejlepší díl!!! Langoš s Neužilem perfektní!!!
Já, Kajínek (2017) (seriál)
Jsem rád, že tenhle celoživotní zločinec, ze sebe udělal ještě navíc blbce!!! Jen proto se mi to alespoň trochu líbí!!! Jinak to je totální odpad!!!!
Případ Sloane (2016)
Skvělá Jessica Chastain v roli neúprosné lobbistky v politickém dramatu, při kterém přiznávám, jsem některým věcem nerozuměl.
Everly (2014)
Béčkový nářez, který určitě pobaví fanoušky Kill Billa. Sexy Salma odrovnává hordy zabijáků a člověk má co dělat, aby jí poslouchal a sledoval a přitom nečuměl pořád na kozy. :-)
Odstřelovač - Moment střetu (2016) (epizóda)
Začátek nic moc, ke konci se to pěkně rozjelo, má to určitě potenciál. Phillipe mě nepřesvědčil, tak uvidíme jak to bude pokračovat. Jsem zvědavej na druhou epizodu.
Mordparta - Nadvláda (2016) (epizóda)
Končím, dával jsem tomu šanci, ale už to nejde!!
Rapl - Oheň (2016) (epizóda)
A lyžák jako pokračuje dál?! Já mám rapla rád, ale tenhle díl byl divnej. Slabá tři, ale jen kvůli Čermáka!!!