Recenzie (31)
Vojna svetov (2005)
Největší zklamání letošního roku ,nechápu o co Spielbergovi šlo ....Proboha jediný co se dá o tom filmu říct že je chvílema celkem napínavej ,ale to je všechno.....Těšil jsem se na dvojici Spielberg-Cruise ,která zafungovala v Minority Report,ale tohle je uplně jiná kapitola..chvílema mi bylo za ty herce trapně
Inšpektor Nemehlo (1980)
No není to jedna z nejlepších fr.komedií ,ale Coluche a Depardieu jsou vcelku zábavní.Claude Zidi asi neměl dobré období ..nicméně scéna jak přitáhne Coluche Depardieuho na komisařství mě rozplakala smíchy...Čekal jsem že to bude horší
Nepriateľ (2002)
Tak takhle bych opravdu nechtěl dopadnout.Názorný příklad jak se dá utopit ve lžích.Auteuil je perfektní.Je celkem síla ,že je to podle skutečné události.Jinak na můj vkus moc dlouhé...
Golfová palica (2004)
Tak tenhle film mě opravdu dostal.Je to první film co jsem od Kim Ki-Duka viděl a skutečně mi vzal dech. Mimochodem skvělý nápad jak bydlet levně a naoplátku za to lidem vyprat a opravit věci v domácnosti.:o)
Domovník (1973)
klasická Giraultova komedie alá jak chytrý domovník ke štěstí přišel.Jednině škoda toho "devadesátkového" dabingu :(
Krysy z temnôt (1974)
Zajímavá komedie z pařížského podzemí ,kde revoltují lidé proti novostavbám.Scéma když prohodí vodu,telefon a plyn mě skoro rozplakala smíchy.Skvělý Noiret - začínající Depardieu - klasický mistr Carmet,škoda že nedostal více prostoru. Galabru je prostě fr. komisař 70.let a nikdo mu to neodpáře :o)
Léto ztracených polibků (2000)
Na tenhle film jsem se těšíl hlavně kvůli P.Richardovi,ale nakonec mi ani nevadilo že tam hrál necelých deste minut.Hlavní představitelka Sibyly hraje gruzínskou "Lolitu" velmi dobře. Postavičky z místní vesnice jsou jak vystřižené.....
Dievča na moste (1999)
Tak od tohoto filmu jsem čekal uplně něco jiného,vzhledem k začátku ,kdy porota vyslýchá mladou Adelle. Příbvěh se potom otevře do lehce romantické komedie s happyendem jak má být.Auteuil je tam opravdu báječný a Vanessa Paradis také.Při scénách s vrháním nožů mě běhal mráz po zádech.
Drž hubu! (2003)
Tak tady je jasně vidět jak je Francis Veber a Depardieu stále ve formě.Veber jako tvůrce nejlepších francouzských komedií konce minulkého století má ještě hodně co říci.Nutno opomenout i J.Rena do komedií je také výborný.
Jean od Floretty (1986)
Krásná filmová podívaná s výborným Depardieum jako hrbáčem a Auteuilem jako hamižným statkářtem,který je schopen udělat všechno pro to ,aby získal jeho hospodářství.Už se těším na pokračování románu ve filmu Manon od Pramene.