Recenzie (94)
Večierok (2021)
Suchánek napsal a zrežíroval film, do kterého mu kamarádi přišli něco zahrát. Pak se všichni poplácali po zádech a u toho to mělo zůstat. Bohužel snímek nezaložili do šuplíku a vypustili ho ven.
Bourák (2020)
Někdy si říkám, jestli čeští herci mají taky nějakou soudnost a nevezmou každou roli, která přistane na stůl. No... nemají.
Ako si vycvičiť draka 3 (2019)
Pokud si v každém komentáři přečtete, že má film úžasnou animaci, tak vlastně za moc nestojí. Oproti jedničce o dost slabší. Trochu citově vydírající, ale pořád místy vtipné. Not great, not terrible.
Blok 99 (2017)
Musím uznat, že nic podobnýho jsem ještě neviděl. Připomnělo mi to Tarantina.
Bright (2017)
Počáteční napětí sice postupem filmu vyprchává, ale jinak pěkná podívaná založená na originálním nápadu. Jen ten ork se mi zdál nemastný neslaný. Nebyl ani vtipný, ani silný, a tak z něj udělali jen obyčejného parťáka jiné pleti s lehce zvýšeným citem pro čich. Na rozdíl od Vůně ženy nemusel přijít o zrak.
Muzzikanti (2017)
Málokdy hodnotím film, aniž bych se na celý podíval, ale tady to nejde jinak.
Spider-Man: Návrat domov (2017)
Už toho začíná být nějak moc a všechno je na jedno brdo...
T2 Trainspotting (2017)
Až příliž to ždíme jedničku a samo o sobě není tak dobrým filmem.
Wonder Woman (2017)
Vata, výplň a sotva se to trochu rozjelo, tak byl konec.
Zabijakov osobný strážca (2017)
Madafaka! Five stars! Víc komedií, který se snaží o návrat k devadesátkám.