Recenzie (121)
Veľryba (2022)
Podle mého názoru film k zamyšlení...to že tam byl gay..ehm - už na něho čekám v každém filmu (bohužel) nicméně příběh to byl moc hezký a silný...
Šťastně až do smrti (2022)
Ten manžel, je největší lopata všech lopat a strašně mě tím bavil :-D jinak Dánsko opět nezklamalo
Všetko bude (2018)
?? Tohle vyhrálo cenu Český lev?? Můžu vědět PROČ? Nebo jsem takový divák amatér?
Escape Room (2019)
Až příliš mnoho nelogického uvažování, takže velké zklamání... Ale 2*za menší zvrat, co nebyl úplně TOP, ale lepší, než kdyby tam nebyl.
Každý milión dobrý (2016) (TV film)
Moc hezké zpracování a film opravdu k zamyšlení
Studniarova dcéra (2011)
3,5 za okouzlující charakter tatínka...
Pustina (2016) (seriál)
Na cesky serial fakt bomba
Predtým, ako som ťa poznala (2016)
Hezkej film to je....to neříkám, ale chtělo by to novou myšlenku...ani ten závěr mě už nerozbrečel...protože je to pořád dokola...ěkoda
Ulica Cloverfield 10 (2016)
3 hvězdy jen díky tomu...že určité věci byly jakž takž dobré... Nicméně děkuji... Už nikdy víc
Joy (2015)
Tento snímek si zaslouží 3,5 hvězd ;)