Recenzie (59)
Vražedná stěna (2008)
Beckoning silence je zajimavejsi. Od praveho horolezeckeho filmu tu dost zasadne rusi ta nesympaticka pani s fotakem.
Rýchlo a zbesilo 7 (2015)
To je priserna kravina. Akce velmi dobra, ale moc dlouha
Chappie (2015)
Velmi, velmi rozporuplne. Skvela technologie, jenze hlavni hrdinove jsou strasne nesympaticti a na zabiti. Jedinou sympatickou postavu hraje Patel, ale ten se taky chova jako hovado. Ani nema vlastni kancl, i kdyz jeho zasluhou firma vydelava miliardy.
Kung Fury (2015)
Jdu hrat Blood Dragon.
Žralokonádo (2013) (TV film)
Wrong on so many levels... Jenom Ian Ziering se dobre bavi.
V tieni (2012)
Skvělá forma válcuje slabší obsah.
Ladíme! (2012)
Jedna za Breakfast Club, druha za Christophera Mintz-Plasseho a treti za jedno hudebni cislo, ktere mi neprislo jako otravny moderni pop. Jinak kandidat na guilty pleasure, ale ne moje.
Jack, zabijak obrov (2013)
Hezka pohadka a naprosto bozi Ewan McGregor s ucesem a la kopacka.
Janíčko a Marienka: Lovci čarodejníc (2013)
Takovy dalsi ghost rider. Spousta MTV strileni a bitek, ale fakt me to nebavilo.
Mládeži neprístupné (2013)
Cokoliv co vyrobi zhuleni Rogen a Franco je o 680% lepsi nez tohle. Ale bizarni to teda je, to ne ze ne.