Recenzie (241)
Jednotka príliš rýchleho nasadenia (2007)
Paráda
Juno: Nezrelá na dieťa (2007)
Velice příjemná komedie
Konečné priblíženie (2007) (TV film)
Zase taková hrůza to není, i když filmy s touto tématikou rostou jako houby po dešti.
Most do Krajiny Terabithia (2007)
Líbilo se mi to
Nevybavené účty (2007)
Mě se ten film líbil a mám ho docela ráda, fakt.
Servírka (2007)
Já se na to dívala hlavně díky Nathanu Fillonovi, ve výsledku jsem ale byla příjemně překvapená. Ty koláče bych nejraději hned všechny ochutnala!!
DOA: Na život a na smrť (2006)
Dívčí Mortal Kombat, u kterého jsem se kupodivu velmi dobře bavila.
Dobrý ročník (2006)
Do tohoto filmu jsem se hned na poprvé zamilovala. Líbil se mi nejen příběh filmu, vynikající herci (Russell i Marion jsou obvzlášť okouzlující), ale i půvabná krajina ve které se film odehrává. Prostě takový ten velmi příjemný a milý filmeček, který na začátku chytí a již nepustí. Bravo Ridley!
Dvojitý život (2006)
Alespoň jsem zjistila, že Timothy Olyphant je docela sexy chlap pokud není zrovna plešatým Hitmanen či nehoní Bruce Willise. Sečteno a podtrženo - průměrná romanťárna, která dobře dopadne a chvílemi je i vtipná (to hlavně díky Kevinu Smithovi).
Noc v múzeu (2006)
Bohužel pro mě to byla strašná nuda.