Obľúbené filmy (10)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Matrix (1999)
Avatar (2009)
Skala (1996)
Ako si vycvičiť draka (2010)
Velmi příjemné animované překvapení tohoto roku. Film se mi opravdu líbil a po celou dobu jsem si ho užívala. Příběh má spád, je vtipný a nenudí. No a ten drak je parádní. Po dalších shlédnutí zvedám na plný počet.