Recenzie (4 139)
My Little Pony (1984) (TV film)
V zásade úplne prvá rozprávka z prostredia Ponny príbehov, ktorá teraz už vyznieva ozaj večerníčkovsky a pre ozaj to najmenšie publikum. Animáciami podobné ninja korytnačkám, dejovo chabé. Toto je dobré si pozrieť s dieťatkom, keď chcete aby pokojne zaspalo, ale inak nie. 35 %
Esá z pralesa (2017)
Taká klasická priemerná animovaná oddychovka, ktorá preberá veľa vecí z pôvodného seriálu, ale naopak animácie sú o dosť viac vymakané. Každopádne Pixar to nie je, ale ani South Park animation, takže dá sa to celkom. Na môj vkus to bolo ale miestami ozaj dosť detinské a ten dej bol už obohraný a nudný. Takže keď už prísť s animákom, tak aspoň niečo nové. 50 %
80 let Divadla Spejbla a Hurvínka (2010) (relácia)
Asi zaslúžený oslavný program venovaný Spejblovi a Hurvínkovi, ktorý v podstate už 80 rokov zabávajú ľudí nielen v Česku a Slovensku, ale aj po iných krajín. Mne síce tento "českejší" humor moc nesedí, ale tak v divadle to mohlo byť celkom fajn. Reprodukovane cez televíziu to už ale nie je také terno. 50 %
Štvorec (2017)
Celkom zaujímavý a unikátny švédsky snímok, ktorý v podstate mapuje súčasnú spoločnosť, jej neduhy a choré prvky a robí to vskutku odzbrojujúcim spôsobom, aspoň teda v niektorých scénach. Každopádne ale zbytočne dlhá stopáž a hluché scény z tohto filmu žiaľ spravili len ďalší priemerný snímok, pri ktorom som miestami zaspával, ale miestami som bol až moc čulý. 60 %
Snehuliak (2017)
Trošku prísne hodnotenie na môj vkus. Počul som veľa o knižnej predlohe, ale nikdy som sa k nej nedostal, takže toto filmové spracovanie prišlo vhod. A musím povedať, že to nebolo márne. Alfredson parádne zachytil atmosféru severu a jemne bolo cítiť aj Scorseseho vklad. Napätie sa budovalo postupne až k samotnému záveru, ktorý bol z tých menej vydarených, ale celkovo feeling z filmu veľmi dobrý. Hlavne tie zábery nórskej prírody boli jednoducho úchvatné a Fassbender klasicky kvalitný herecký výkon. Kebyže sa z námetu vydolovalo viac emócií, mohol to byť filmový skokan roka. 70 %
Něžná (1969)
Francúzska verzia Dostojevského je síce zaujímavá, ale nie až tak remeselne spracovaná ako práve tá naša česko-slovenská, kde to bolo hlavne o Filčíkovi a aj Vášáryová mi tam viac sedela v hlavnej úlohe. Na druhú stranu Dominique Sanda bola nádherná voľba. Také zmiešané pocity po zhliadnutí, ale pokiaľ máte radi ruskú literárnu tvorbu, tak tento snímok je povinnosť. 65 %
Amityville: Dollhouse (1996)
Ďalšia primitívna Amityville sračka, ktorá sa vezie na origináli. Toto je posledný diel z tej starej série, ktorý ozaj dokonal tú béčkovosť až céčkovosť jednotlivých scén, masiek a hlavne atmosféry, ktorá by mala byť hororová a nie miestami skutočne vtipná. Tvorcovia by sa mali zamyslieť nad tým, či nemá väčší význam vkladať peniaze do originálnejších projektov. 35 %
Hurvínkova kouzelná flétna (2005) (divadelný záznam)
Slabý divadelný odvar starej známej večerníčkovskej legendy. Možno naživo v divadle to môže byť ok, ale takto, keď si to človek pozrie po rokoch, je to naozaj už len vykrádanie Hurvínka a tie vtipy už nie sú také trefné ako v minulosti. Navyše až príliš infantilné a bez nápadu. 40 %
Esá z pralesa (2014) (seriál)
Voľné pokračovanie pôvodného seriálu Esa z pralesa, ktoré v podstate ide v zabehnutých šľapajách a neponúka nič nové, takže ani moje hodnotenie sa nemení. Opäť len vykrádačka Madagaskaru a aj keď zopár scénok je vtipných, celkovo je to len ťažký priemer. Nevidel som síce všetky diely, hlavne tie posledné, ale videl som dosť na to, aby som vedel povedať, že tento seriál je podľa mňa dosť zbytočný. 50 %
Amityville: Image zla (1993)
Ďalšia ptákovina z dielne Amityville, ktorá sa už len vezie na atmosferickej vlne jednotky a nesiaha jej ani po členky. Aspoň tu ale zobrazia povestný dom, keď už nič iné. Je to proste klasické filmové nudné béčko, ktoré má s hororom spoločné ozaj pramálo. 35 %