Obľúbené filmy (8)
Tak dobre, ako sa len dá (1997)
Pálenie záhy (1986)
Šťastie na dosah (2006)
Káčer Howard (1986)
Farebný závoj (2006)
Kriteri (1986)
Zelená karta (1990)
Hačikó: Príbeh psa (2009)
Moc pěkné,opravdu doporučuji se na to podívat