Recenzie (59)
Proste spolu (2007)
Ano, byla to sladká pohádka o princi a princezně, kteří se nakonec našli, ale mě se to sakra líbilo. Příjemný film na oddechnutí.
Možnosti dialogu (1983)
Mým favoritem je Dialog vyčerpávající. Je to vyýstižné.
V roli oběti (2006)
Musím se připojit ke svým kolegům a film pochválit. .Ikdyž mi černý humor poněkud neimponuje, při tomhle filmu jsem se skutečně bavila a docela nasmála.
Parťáci (1990)
Nemůžu si prostě pomoc. Nevydržela jsem sledovat ani pět minut. Nemastné, neslané. Zkrátka něco chybělo.
Mí přátelé, mé lásky (2008)
Příjemnou fancouzskou komedii si představuji poněkud jinak.
Šéfka (2011) (relácia)
Nápad docela ujde - najít si přes reality show top managera své firmy. Bohužel v této reality show není moc z čeho vybírat - chtěla bych vidět jedince anebo osoby, které jsou zodpovědné za výběr účastníků. Zrovna šťastná ruka to nebyla. Dala jsem první dva díly a zhodnotila, že další by už byly jen ztrátou času. Neřekla bych, že se přímo jedná o zvrácenost (to je spíše Čápi s mákem), ale pouze se to trochu nepovedlo. Není to láska není to zlo, jenom se nám to nepovedlo.
Pivo přes ulici (1974)
Docela vystihující i dnešní dobu.
What´s Next (2007)
Pojďme děti, budeme si hrát. A na co? Na únos..... Nebylo špatné, ale Signalis mi bylo bližší.
Teclópolis (2009)
Režie: Javier Mrad Další krátkometráží snímek z cyklu EKO-ANIMO. Beware of the Plastics!
Inukshuk (2009)
Režie: Camillevi Thery. Krátké zamyšlení nad ochranou životního prostředí/ prostoru. Je poslední polární den, malý Eskymák a rozpustilý medvěd na pustém ledě sledují, jak se jejich bílý svět mění ve velikou velrybu v oceánu temnoty (text Ozvěny Anifestu).