Recenzie (847)
Hunted (2020)
Mon dieu, tak to bol nášup. Skvele zahrané, napínavé až po poslednej štvrťhoďky, potom už to akoby zmenilo žáner. Ale zlo bolo potrestané a tak to má asi byť.
Prekliate dedičstvo (2018)
Film plný nezmyslov a nelogických vecí, desný kasting. To Peter bola adoptovaný, či čo? V to čo sa to napokon zvrtlo ešte o hviezdu menej. Jedno čo sa mi ozaj páčilo to boli tie návrhy miniatúrnych priestoroch. Tie boli obdivuhodné.
Bloodline (2018)
Tak myslel som, že som bude lepšie, zorro pomstiteľ, no okej. Ale potom tie drobné nuansy, že problém sú fašisti, ostatní najmä blek sú tí správni. Už ma tento povinný prvok v USA filmoch serie. Hlavný predstaviteľ OK, jeho manželka tiež, no jeho matku mohli dať zahrať čomusi menej strašidelnejšiemu.
Silent Retreat (2016)
Absolútna sračka to teda nebola, dalo sa na to pozerať. Povedzme aj nejakú dejovú líniu si to celý čas držalo. No kasting bol poriadne nepodarený, celé to smrdelo akousi amatérčinou, takou nejakou zbytočnosťou. A ešte čosi chýba mi medzi hercami hlavná ženská postava Rebecca Summers
Kolskaja sverchglubokaja (2020)
Dlhé jak sviňa, hádam jediné mínus filmu. Je pravda, že počas aj tej dlhej stopáže sa stále čosi dialo. Herci na výbornú, efekty tiež. Super filmík.
Heks (2020)
Tak mám slabosť na filmy z Južnej Afriky. Nie je tam jednoducho a zaujíma ma ako to celé Búrovia zvládajú. K filmu, strašne naivné a aj poriadne nudné. Hlavná hrdinka sa správa ako totálna kvočna, celý čas som mal pocit, že by som sa mal nejako dostať do deja a držať ten krehký kvietok za ruku, aby to čo robila malo hlavu a pätu. Ešte že tam bol ten černoško Bamidele, no ani on to neustal. Vidieť kúsok búrskej Afriky bolo OK, ale filmík nezaujímavý šitík.
Riddick: Kronika temna (2004)
Oproti "jednotke" prudko daná spiatočka. To už aj Miss Univese je zaujímavejším svojimi posolstvami o celosvetovom mieri.
Gappa (1967)
Kedysi dávno v kine. Gapa zlobit.... Áno, dejovo plytké, áno efekty slabulinké. Ale napriek tomu sa dá u filmu skvele baviť.
The Wizard of Mars (1965)
ťažká strata času s týmto šitom.
Red Planet Mars (1952)
Otrasná propagandistická sračka, chudáci duchom, ktorí to kedy sledovali v telke či kine, to hádam ani v CCCP by sa nedokázali takto propagačne ponížiť.