Recenzie (388)
High–Rise (2015)
Domnívám se, že High Rise posouvá termín divný film do další dimenze...
Stratené dievča (2014)
Jednoduše perfektní! V průběhu filmu mi došla slova i dech... A to se mi už nějakou dobu nestalo.
Angel (2007)
Všechno celkem klape, ale někdo jim měl říct, aby nejezdili kočárem ani gondolou, nevsedali na velbloudy a tak dále... to bylo vždycky poněkud trapné...
Alica v Krajine za zrkadlom (2016)
Už to nemá ono magické ujeté kouzlo... snaží se ho napodobit, ale jednoduše tam není...
Osem hrozných (2015)
Je to typický Quentin... hvězdička dolů za to, že jsem si říkala: "Ještě čtyřicet minut..." A to je škoda.
Hľadá sa Dory (2016)
Zdá se, že točí-li Pixar pokračování, není čeho se obávat... opět nedozírně skvělé!
Ben Hur (2016)
Ach, kde jsi Noční hlídko? Jak je možné, že Bekmambetov natolik vyměkl, že točí bezpohlavní ředěné cosi?
Mimoni (2015)
Oživlý Tic-Tac nenadchne, ale ani neurazí. Bezproblémová oddechovka pro děti a některé dospělé, kteří se nezapomněli smát blbinám...
Iluzionista (2006)
Celkově vyčpělý příběh, sražený na kolena vinětovanou kamerou a scénářem plným klišé... jehož jediným kladem je standardně dobrý výkon E. Nortona.
Slow West (2015)
Jejda... nuda, nuda, šeď, šeď... Nečekala jsem sice nic světoborného, ale zklamání přesto přišlo...